Jump to content

Har noen kjennskap til Sønnak SN1100 båtbatteri.

Engers

Recommended Posts

Hei

Jeg skal bytte ut forbruksbatteriene i båten.  Jeg vil ha vanlig syre/bly batteri. Gjerne med skruer, så de kan etterfylles med vann ved behov. Jeg tenker å ha 2 stk. 180AH batterier.

Jeg har googlet til øynene er store og våte, og har bl.a. funnet et Sønnak batteri som heter SN1100.

Er det noen av dere som har erfaring med denne typen Sønnak batterier ? (SN serien )

Det finnes jo mange forskjellige merker av batterier, så det jeg  lurer på er om denne typen Sønnak batterier er bra.

Sønnak er jo et bra merke tror jeg.

Engers skrev 50 minutter siden:

Det finnes jo mange forskjellige merker av batterier, så det jeg  lurer på er om denne typen Sønnak batterier er bra.

Det største problemet er forskjellige båteiere,noen passer på batteriene sine slik att de holder lenge uansett merke mens det andre ytterpunktet er de som ødelegger selv de beste batteriene på kort tid.
Enten fordi de ikke vet bedre eller rett å slett ikke bryr seg før batteriene er kjørt nedenom og hjem.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...