Bitteliten Startet 6.Juli.2023 Del på Facebook Startet 6.Juli.2023 Ny release fra Raymarine denne måneden. Om du har 2 skjermer koblet i nett (ikke master/slave) og AIS så er det en bug i SWen som gjør at du mister AIS kontakt om du har begge plotterne på samtidig. Jeg installerte en ny Axiom7+ i dag - alt funket på LH 4.4.70, men ikke på 4.487. Rettelse ny feil følger virker det som kjører jeg kun en plotter på så funker AIS som den skal Noen som vet hvordan jeg installerer 4.4.70 som funker når jeg har nyere versjon installert? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.Juli.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2023 Nedgraderte begge til 4.4.70 og feilen er der fortsatt. axiom + kobles til stng via en st stng converter. Mulig det er den som lager krøll? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 7.Juli.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2023 Info i dag fra Raymarine at dette er wn kjent feil mange lighthouse versjoner tilbake når man har flere skjermer i samme st ng nett hos meg funker alt bra om jeg slår på plotterne først, og så AISen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.