btt Startet 6.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2023 Hei, noen som kan anbefalte longside plasser på Valer for kommende helg ? helst mellom Halden og Strømstad , men det går fint å kjøre litt også :) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 7.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2023 Valer, hvor er det? Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 7.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2023 Hvaler er jo ganske stort, så det hadde jo vært greit om du spesifiserte litt mer hva du tenker på. Kommer du fra Halden med kurs for Strømstad ville jeg kanskje tenkt på Tesebukta på Nordre Sandøy for eksempel. Men det er jo bokstavelig talt et hav av muligheter i området der. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 7.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2023 btt skrev for 11 timer siden: anbefalte longside plasser Antar du mener langs fjellet i uthavn. Jeg antar mange har funnet seg noen lure plasser, men hva er motivasjonen deres til å dele de plassene på et forum med 90.000 lesere og finne plassen opptatt hver gang de kommer forbi i fremtiden? Litt som å spørre ‘hvor er de beste hummer-plassene’… du kan prøve norskhavneguide.no hvor mange har lagt inn uthavner de benytter / kjenner. Jeg ser du har en 58 fots Sunseeker, da er vel utvalget magert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.