Code0 Svart 13.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2023 SUN960 skrev for 1 time siden: Ser farbart ut i sør også Under 2 meter er for grunt for meg med seilbåt. Min kommentar var at navionics viser grunnere enn skissen fra norske los. Hva ser du minimum på dybdemåleren ved det sørlige innløpet? Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 13.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2023 Zones of Confidence (ZOC) for kartet i dette området er B. Da kan en ikke forvente slike detaljer. https://kartverket.no/globalassets/til-sjos/sjokart/catzoc-table.pdf Sitér dette innlegget Link to post
SUN960 Svart 13.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2023 Code0 skrev for 2 timer siden: Under 2 meter er for grunt for meg med seilbåt. Min kommentar var at navionics viser grunnere enn skissen fra norske los. Hva ser du minimum på dybdemåleren ved det sørlige innløpet? Jeg har ikke dybdemåler, så jeg vet ikke eksakt dybde. Tror jeg hadde stått over med seilbåt. Har aldri sett noen med seilbåt gå gjennom der. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 13.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2023 Kartverket har merket området for å være dekket med enkeltstråle eller multistråle ekkolodd. Så de bør sitte på gode data Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.