Maika Startet 7.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2023 Vi er på Koster, men mangler en del så unga kan få surfet. Denne delen kan jeg bestille fra en nettbutikk i Sverige. Jeg hørte med ICA på Syd-Koster om jeg kunne få sendt pakken dit, men det kunne jeg ikke. Er det noen som vet om det fins noe sted det går, evt i Stømstad eller Grebbestad? Sitér dette innlegget Link to post
Tjorven III Svart 7.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2023 Poste restante skal funke til nærmeste postkontor tjorven Sitér dette innlegget Link to post
Stormwatch Svart 7.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2023 surfers.se i Varberg er nordens ledende aktør innen vann-brettsport. Sitér dette innlegget Link to post
sailorboy Svart 7.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2023 Hvis poste restante metoden ikke fungerer så sjekk denne. https://posterestantestromstad.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 7.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2023 Maika skrev for 2 timer siden: Vi er på Koster, men mangler en del så unga kan få surfet. Denne delen kan jeg bestille fra en nettbutikk i Sverige. Jeg hørte med ICA på Syd-Koster om jeg kunne få sendt pakken dit, men det kunne jeg ikke. Er det noen som vet om det fins noe sted det går, evt i Stømstad eller Grebbestad? Jeg har båten i Strömstad med litt surfegreier ombord, hva er det du trenger? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 7.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2023 Maika skrev for 3 timer siden: Vi er på Koster, men mangler en del så unga kan få surfet. Denne delen kan jeg bestille fra en nettbutikk i Sverige. Jeg hørte med ICA på Syd-Koster om jeg kunne få sendt pakken dit, men det kunne jeg ikke. Er det noen som vet om det fins noe sted det går, evt i Stømstad eller Grebbestad? Jeg drar til Koster på søndag, er det noe som enkelt kan plukkes opp i butikk i Norge i morgen? Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 8.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2023 Tjorven III skrev for 10 timer siden: Poste restante skal funke til nærmeste postkontor tjorven Strålende, bestilt! Stormwatch skrev for 10 timer siden: surfers.se i Varberg er nordens ledende aktør innen vann-brettsport. Takker! De har denne delen i en butikk i Gøteborg, og normalt hadde vi vært der om et par dager, men i år skal vi bare sulle rundt i Nord-Bohuslän:) sailorboy skrev for 8 timer siden: Hvis poste restante metoden ikke fungerer så sjekk denne. https://posterestantestromstad.no/ ? Lars Hansen skrev for 7 timer siden: Jeg har båten i Strömstad med litt surfegreier ombord, hva er det du trenger? Veldig hyggelig tilbud! Dette er en helt spesiell base for å sette på Red Windsurf/Sup-brettet vår, som man så passer til festet til den oppblåsbare riggen vår (iRig), så det er nok noe de færreste har liggende. Kallethekid skrev for 6 timer siden: Jeg drar til Koster på søndag, er det noe som enkelt kan plukkes opp i butikk i Norge i morgen? Jeg bestilte med poste restante, men det var jo et usedvanlig hyggelig tilbud? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.