Jump to content

Kan man få levert noe til Koster eller Strømstad når man ligger der med båt?

Maika

Recommended Posts

Maika skrev for 2 timer siden:

Vi er på Koster, men mangler en del så unga kan få surfet. Denne delen kan jeg bestille fra en nettbutikk i Sverige. 
Jeg hørte med ICA på Syd-Koster om jeg kunne få sendt pakken dit, men det kunne jeg ikke. Er det noen som vet om det fins noe sted det går, evt i Stømstad eller Grebbestad? 

Jeg har båten i Strömstad med litt surfegreier ombord, hva er det du trenger? 

Maika skrev for 3 timer siden:

Vi er på Koster, men mangler en del så unga kan få surfet. Denne delen kan jeg bestille fra en nettbutikk i Sverige. 
Jeg hørte med ICA på Syd-Koster om jeg kunne få sendt pakken dit, men det kunne jeg ikke. Er det noen som vet om det fins noe sted det går, evt i Stømstad eller Grebbestad? 

Jeg drar til Koster på søndag, er det noe som enkelt kan plukkes opp i butikk i Norge i morgen?

Tjorven III skrev for 10 timer siden:

Poste restante skal funke til nærmeste postkontor

tjorven

Strålende, bestilt!

Stormwatch skrev for 10 timer siden:

surfers.se i Varberg er nordens ledende aktør innen vann-brettsport.

Takker! De har denne delen i en butikk i Gøteborg, og normalt hadde vi vært der om et par dager, men i år skal vi bare sulle rundt i Nord-Bohuslän:)

sailorboy skrev for 8 timer siden:

Hvis poste restante metoden ikke fungerer så sjekk denne.

https://posterestantestromstad.no/

?

Lars Hansen skrev for 7 timer siden:

Jeg har båten i Strömstad med litt surfegreier ombord, hva er det du trenger? 

Veldig hyggelig tilbud! Dette er en helt spesiell base for å sette på Red Windsurf/Sup-brettet vår, som man så passer til festet til den oppblåsbare riggen vår (iRig), så det er nok noe de færreste har liggende. 

Kallethekid skrev for 6 timer siden:

Jeg drar til Koster på søndag, er det noe som enkelt kan plukkes opp i butikk i Norge i morgen?

Jeg bestilte med poste restante, men det var jo et usedvanlig hyggelig tilbud?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...