Jump to content

Kan man få levert noe til Koster eller Strømstad når man ligger der med båt?

Maika

Recommended Posts

Vi er på Koster, men mangler en del så unga kan få surfet. Denne delen kan jeg bestille fra en nettbutikk i Sverige. 
Jeg hørte med ICA på Syd-Koster om jeg kunne få sendt pakken dit, men det kunne jeg ikke. Er det noen som vet om det fins noe sted det går, evt i Stømstad eller Grebbestad? 

Maika skrev for 2 timer siden:

Vi er på Koster, men mangler en del så unga kan få surfet. Denne delen kan jeg bestille fra en nettbutikk i Sverige. 
Jeg hørte med ICA på Syd-Koster om jeg kunne få sendt pakken dit, men det kunne jeg ikke. Er det noen som vet om det fins noe sted det går, evt i Stømstad eller Grebbestad? 

Jeg har båten i Strömstad med litt surfegreier ombord, hva er det du trenger? 

Maika skrev for 3 timer siden:

Jeg drar til Koster på søndag, er det noe som enkelt kan plukkes opp i butikk i Norge i morgen?

Tjorven III skrev for 10 timer siden:

Poste restante skal funke til nærmeste postkontor

tjorven

Strålende, bestilt!

Stormwatch skrev for 10 timer siden:

surfers.se i Varberg er nordens ledende aktør innen vann-brettsport.

Takker! De har denne delen i en butikk i Gøteborg, og normalt hadde vi vært der om et par dager, men i år skal vi bare sulle rundt i Nord-Bohuslän:)

sailorboy skrev for 8 timer siden:

Hvis poste restante metoden ikke fungerer så sjekk denne.

https://posterestantestromstad.no/

?

Lars Hansen skrev for 7 timer siden:

Jeg har båten i Strömstad med litt surfegreier ombord, hva er det du trenger? 

Veldig hyggelig tilbud! Dette er en helt spesiell base for å sette på Red Windsurf/Sup-brettet vår, som man så passer til festet til den oppblåsbare riggen vår (iRig), så det er nok noe de færreste har liggende. 

Kallethekid skrev for 6 timer siden:

Jeg drar til Koster på søndag, er det noe som enkelt kan plukkes opp i butikk i Norge i morgen?

Jeg bestilte med poste restante, men det var jo et usedvanlig hyggelig tilbud?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...