Sande (exSkjælø) Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 (redigert) Oioi, denne hadde vært populær her i huset. (Bare helt feil prisklasse ) Kunne vært artig å vite hvordan seilegenskapene er på denne? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Fra spøk til alvor, det hadde vært greit med senkekjøl og at den var trailbar. Noen tips? (Jeg er ennå i "tenkestadiet", så dette kan forandre seg mye til det blir tatt en avgjørelse.) Redigert 21.Mars.2008 av Skjælø (see edit history) Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Mulligan Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 Når jeg kikker ekstra nøye på den annonsen; er det noen under falsk flagg her? Sitér dette innlegget Link to post
Sir Limmerick Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 Tenker du på navnet? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 Er det dette som er 37'an fra Orust? Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Mulligan Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 Ja, jeg har trodd hele tiden at han hadde en feiende flott diger Najad. Sitér dette innlegget Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 Flere kan vel ha det navnet. Gunga din er et navn fra Rudyard Kipling http://en.wikipedia.org/wiki/Gunga_Din Her er forøvrig en tråd med forklaring fra "vår" Gunga Din https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=3335 Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Gunga Din Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 hmmmm ........."patent intrång" trur jag må finne en advokat...Skipperworse hvor er du? ett sådant fint navn på en sådan balje..........jaja det er langfredag, allt går i sort...... Mulligan jag har en feinde flott (kansje ikke så diger,bare 37') men dock röd rand ! som aldrig varit o kommer ikke opp i Vestskogen Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 kommer ikke opp i Vestskogen Gamle Mikoyan og Gurevich ordner det uten videre Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 Gamle Mikoyan og Gurevich ordner det uten videre kansje....hvis jeg tömmer barskåpet..... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Jawik Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 hmmmm ........."patent intrång" trur jag må finne en advokat...Skipperworse hvor er du? ett sådant fint navn på en sådan balje..........jaja det er langfredag, allt går i sort...... Så dette er forklaringen til at du ble så taus for noen måneder siden da jeg forespurte deg om navnet . Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Gunga Din Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 nej, den husker jeg ikke......svarte jag ikke? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 Liten seilbåt ja. Ikke så mye å velge i i Norge. De har liksom druknet i lugarer, bad og ratt. Dette var båten med stor B i mange år: Banner 23. De er til salgs i Danmark og Sverige fra tid til annen. Heldigvis, får en nesten si, kjøpte jeg aldri en slik. Det går noe inni he-----. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.