Olemannen Startet 9.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2023 Må bytte denne slagen og ser det finnes mange komplette sett med koblingen inn til motoren. Men, finner bare for andre typer motorer enn Suzuki, Biltema har f.eks. et rimelig sett. Men, er koblingen inn til motoren ulik for ulike merker så jeg må ha en Suzuki kobling? Se vedlagte bilde av motoren med kobling. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 9.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2023 kjenner ikke suzuki sine koblinger. Men har erfaring med biltema sine slanger / koblinger. Spar deg de pengene og kjøp heller noe som funker med en gang. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Olemannen Svart 10.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2023 Ja, også litt skeptisk til Biltema, men var der jeg fant komplette sett, dog som nevnt ikke Suzuki. Noen med tips om sett som er OK kvalitet og er det ulike plugger mot motoren for alle merker? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 10.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2023 Ser Maritim selger slange m/blære, samt løse koblinger, bl.a til Suzuki. Samme bør være mulig å finne i andre båtsjapper. Slangen jeg kjøpte til min Yamaha sist var av av merke Scepter, så ut som bra kvalitet Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Olemannen Svart 11.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2023 Takk for hjelp, da ble det både kobling og slange m/pumpe fra Maritim, satser på bedre kvalitet enn Biltema :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.