Kavala Startet 10.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 10.Juli.2023 Jeg har en Ibiza 23 Special Edition 2005 med ett VP290 drev. Den manöverwire som endrer forover/bakover er litt treg og jeg har planer om å bytte den til en mer moderne wire m tefloninlegg. Om en drar ut den eksisterende så står lengden på den. Men jeg hadde håpet att noen her inne har samme båt, har byttet den og vet lengden så jeg kan bestille en uten först å dra ut den gamle, da kan jeg dra inn den nye med den gamle. Alle 23 fots Ibiza 2005 mod burde ha samme lengede på denne wiren. For ordens skyld så står det en KAD32 som motor og drev som sagt VP290 duo prop. Håper på bingo. Sitér dette innlegget Link to post
xGoRD Svart 31.August.2024 Link til dette innlegget Svart 31.August.2024 Bingo, ett år etter. Jeg fant ikke eksisterende lengde på kabelen som sto der men målte og bestilte 18 fot. Tenkte underveis ved montering at det ikke hadde gjort noe om den var 19 fot, men 18 fot fungerer. Sitér dette innlegget Link to post
Kavala Svart 4.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2024 Toppen,wow hadde gitt opp å få svar virkelig bingo. Kabelen som sitter der nå har en ganske stor bøy før den går opp i manøverenheten. Så du mener at jeg skal bestille en lengde på 19 fot = 5.79m ? Drog du inn den nye med den gamle kabelen og med drevet montert? ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.