veland2 Startet 12.Juli.2023 Del på Facebook Startet 12.Juli.2023 Kommentar fra moderator: Linken til privat bilde hos googleusercontent.com var ugyldig og er fjernet. Anbefaler at du retter linken eller laster det opp her. Innlegg kan redigeres innen 48 timer. Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 12.Juli.2023 Del på Facebook Svart 12.Juli.2023 Er det i Navionics? Har du prøvd å trykke på trekanten? Hos meg er det som regel grunner den markerer slik dersom ruten går over grunt vann. Hvor er dette? Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Code0 Svart 12.Juli.2023 Del på Facebook Svart 12.Juli.2023 Ser ut som du har laget en rute. Kan være varsel i forbindelse med ruten ( grunt vann, under bro el lign). Før trådkors / curser til trekanten og se hva som kommer opp. Masse X på den ruta, så kan være det. Sitér dette innlegget Link to post
veland2 Svart 12.Juli.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2023 Varsel trekant jeg lurte på men vet det nå ;) Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 12.Juli.2023 Del på Facebook Svart 12.Juli.2023 veland2 skrev for 3 timer siden: men vet det nå ;) Da er det forum-kotume å publisere svaret. Sitér dette innlegget Link to post
veland2 Svart 13.Juli.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2023 Blouberg skrev On 12.7.2023 at 7.23: Er det i Navionics? Har du prøvd å trykke på trekanten? Hos meg er det som regel grunner den markerer slik dersom ruten går over grunt vann. Hvor er dette? Raymarine sin plotter jeg har ikke prøvd og trykke enda men fikk vite det med trykking på panelet hos Bergen Mariteam senter .. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 13.Juli.2023 Del på Facebook Svart 13.Juli.2023 Kommer en trekant hvis ruten går nærme en stake eller no også. Bør sjekke de før du følger. Sitér dette innlegget Link to post
veland2 Svart 14.Juli.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2023 Stemmer sikkert .. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.