Jump to content

Erfaring med Norsk Båtservice?

kln

Recommended Posts

Er det noen som har erfaring med Norsk Båtservice på Gjerdrum?

Jeg har en Finnmaster med en Yamaha-motor som er innenfor garantitiden, og derfor helst må til et autorisert(?) verksted. Båten ligger på vestsiden av Mjøsa, og her omkring er det nokså nøyaktig null verksteder. 

Det eneste verkstedet i området er Hamar Båtsenter, som skal være veldig bra, men det innebærer å dra båten nærmere 14 mil tur/retur for å få tatt service. 

Norsk Båtservice reklamerer med at de reiser ut og tar service, så hvis de gjør en god jobb er det jo veldig behagelig å bare trekke båten opp av vannet og få tatt service på stedet. 

Finnmaster 62DC

Mener vi fikk noe hjelp av dem når vi hadde skuta liggende i Biri båthavn. To hyggelige gutter fra Gjerdrum.

De tok betalt for kjøringa, men mener å huske at de "samla opp", og tok flere jobber samtidig på samme sted. 

Ring formann i Biri Båtforening, han kjenner kanskje bedre til disse gutta.

Jeg har ikke noe vondt å si om dem, de gjorde en helt grei jobb for oss. 

De har kanskje litt mye å gjøre nå?

Norwegian Homefleet - Ships starting with C    Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt....  men har gjort mye annet også...

Jeg har dessverre veldig dårlig erfaring. Skulle hjelpe meg med å tette lekkasje i luka for et par år siden. Mente det ikke var noe lekkasje der. Tok nesten 7000 kroner på en halvtimes jobb (knapt nok det) for å legge en tynn stripe med Sika på utsiden av vinduene på sidene. Sa at han ikke hadde noen erfaring med butyl.

Jeg behøver vel ikke si at lekkasjen var like ille, både fra luke og vinduer, etter at de hadde "gjort jobben".

Men etter dugnaden i fjor, der alle vinduer ble tatt ut og fuget på nytt, så er det potte tett (bortsett litt fra luka, men det skyldes andre årsaker).

Kommer aldri til å anbefale disse til noen. Men mulig de har bedre greie på motorer, ikke vet jeg.

Pequod skrev 4 minutter siden:

Men etter dugnaden i fjor, der alle vinduer ble tatt ut og fuget på nytt, så er det potte tett (bortsett litt fra luka, men det skyldes andre årsaker).

Så du anbefaler egentlig Båtplassens Båtservice, du da? :giggle:

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...