kln Startet 12.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2023 Er det noen som har erfaring med Norsk Båtservice på Gjerdrum? Jeg har en Finnmaster med en Yamaha-motor som er innenfor garantitiden, og derfor helst må til et autorisert(?) verksted. Båten ligger på vestsiden av Mjøsa, og her omkring er det nokså nøyaktig null verksteder. Det eneste verkstedet i området er Hamar Båtsenter, som skal være veldig bra, men det innebærer å dra båten nærmere 14 mil tur/retur for å få tatt service. Norsk Båtservice reklamerer med at de reiser ut og tar service, så hvis de gjør en god jobb er det jo veldig behagelig å bare trekke båten opp av vannet og få tatt service på stedet. Sitér dette innlegget Finnmaster 62DC Link to post
Hekri Svart 12.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2023 Mener vi fikk noe hjelp av dem når vi hadde skuta liggende i Biri båthavn. To hyggelige gutter fra Gjerdrum. De tok betalt for kjøringa, men mener å huske at de "samla opp", og tok flere jobber samtidig på samme sted. Ring formann i Biri Båtforening, han kjenner kanskje bedre til disse gutta. Jeg har ikke noe vondt å si om dem, de gjorde en helt grei jobb for oss. De har kanskje litt mye å gjøre nå? Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Pequod Svart 12.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2023 Jeg har dessverre veldig dårlig erfaring. Skulle hjelpe meg med å tette lekkasje i luka for et par år siden. Mente det ikke var noe lekkasje der. Tok nesten 7000 kroner på en halvtimes jobb (knapt nok det) for å legge en tynn stripe med Sika på utsiden av vinduene på sidene. Sa at han ikke hadde noen erfaring med butyl. Jeg behøver vel ikke si at lekkasjen var like ille, både fra luke og vinduer, etter at de hadde "gjort jobben". Men etter dugnaden i fjor, der alle vinduer ble tatt ut og fuget på nytt, så er det potte tett (bortsett litt fra luka, men det skyldes andre årsaker). Kommer aldri til å anbefale disse til noen. Men mulig de har bedre greie på motorer, ikke vet jeg. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Popeye70 Svart 12.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2023 Pequod skrev 4 minutter siden: Men etter dugnaden i fjor, der alle vinduer ble tatt ut og fuget på nytt, så er det potte tett (bortsett litt fra luka, men det skyldes andre årsaker). Så du anbefaler egentlig Båtplassens Båtservice, du da? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Pequod Svart 12.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2023 Popeye70 skrev 1 minutt siden: Så du anbefaler egentlig Båtplassens Båtservice, du da? Absolutt! Sekser på terningen! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
abbor Svart 12.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2023 Autocenteret på Lillehammer er Yamaha forhandler, overrasket om de ikke også er autorisert Yamaha verksted. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.