Tuva- Startet 13.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2023 «Glasset» rundt styrbord lanterne på min Polar 20, 1996 modell, falt av og forsvant i havet da jeg dunket borti en utrigger. Hvor kan jeg få tak i et nytt glass (det er vel i plast)? Link to post
Jannmar Svart 13.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2023 Jeg har aldri sett kun glasset til disse lanternene til salgs. Hele lanternen derimot er meget kurant vare (Hella), og du får de i div. båtutstyrsbutikker + flere nettbutikker f.eks Watski. Og ja. "Glasset" er i plast. Link to post
Sturee Svart 13.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2023 Lurer på om maritim har glass også, men tror prisforskjellen er svært liten isåfall. Husker jeg endte med å kjøpe komplett lanterne selv Link to post
Jannmar Svart 13.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2023 Du mangler jo halve lanterna. Dvs. omtrent hele lanternehuset. Link to post
pipe Svart 13.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2023 Jannmar skrev for 2 timer siden: Hele lanternen derimot er meget kurant vare (Hella), Var det første jeg tenkte når jeg så bilde....Hella Marine. Hadde det på en eller annen båt så tror jeg kjente den igjen innvendig. Link to post
Tuva- Svart 14.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2023 Takk til alle for svar Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn