SteinarBA Startet 16.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2023 Hei, som topic sier har jeg en AIS 650 fra Raymarine. Er det her mulig å legge til informasjon om destinasjon, status på fartøy osv? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2023 Nei, det ser jeg ingen mulighet for. har samme typen selv. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
shipahoy Svart 16.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2023 Tror du må ha AIS klasse A for å legge inn status. Sitér dette innlegget Link to post
SteinarBA Svart 16.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2023 Okei, takk for info. Da trenger jeg ikke lete mer etter en slik funksjon når jeg har klasse B :) Sitér dette innlegget Link to post
riskyrasmussen Svart 16.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2023 Hvis du vil ha frem mer informasjon på MarineTraffic, kan du bruke deres app mener jeg :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.