Vestlandssong Startet 19.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 19.Juli.2023 Mulig det finst ein tråd om dette fra før, men eg fann det i hvertfall ikkje. Er det nokon her som har trua på at dette på sikt vil erstatte bruken av bunnstoff? Nokon som har valgt å kjøpe aksjer i selskapet? Virker jo bra, i teorien i hvertfall? https://folkeinvest.no/kampanje/marine-pro-as Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 19.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2023 Foretaket har i hvertfall et styre med imponerende antall trebokstavers titler. Hulda styrer unna. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 19.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2023 Når havnene får båtplasser der båtene løftes opp når de ligger i båsen blir det nok bra. Tror neppe vaskemaskinen tar vekk skjell som setter seg på skroget når du ikke har bunnstoff. Sitér dette innlegget Link to post
Stormwatch Svart 19.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2023 Vestlandssong skrev for 3 timer siden: Mulig det finst ein tråd om dette fra før Har ikke sett noen egen tråd, men jeg nevnte det tidligere i vaskemaskin-tråden. Er nok et stykke frem i tid før det finnes reelle alternativer til bunnstoff. Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandssong Svart 20.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2023 Swingswong skrev On 19.7.2023 at 17.04: Tror neppe vaskemaskinen tar vekk skjell som setter seg på skroget når du ikke har bunnstoff. Det stemmer kanskje. Men hvis det skulle komme ein politisk beslutning om å forby dagens bunnstoff vil ein jo tvinges over på alternative metoder, sjølv om dei ikkje er like gode som dei tradisjonelle. Alt er bedre enn ingenting, så ein skal ikkje sjå bort frå at denne løysinga vil bli interessant for marinaer og privatpersoner når dagen kjem. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 21.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2023 Swingswong skrev On 19.7.2023 at 17.04: Når havnene får båtplasser der båtene løftes opp når de ligger i båsen blir det nok bra. Tror neppe vaskemaskinen tar vekk skjell som setter seg på skroget når du ikke har bunnstoff. Er nok litt sent da. Poenget må nok være å vaske så ofte att man tar det før det går så langt. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 21.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2023 Hulda skrev On 19.7.2023 at 16.47: Foretaket har i hvertfall et styre med imponerende antall trebokstavers titler. Hulda styrer unna. Jeg har heller ikke noe risiko kapital jeg vil bli kvitt Vill ikke banken så er ikke jeg en bank er min tilnærming til slike ting. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 21.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2023 Skjell gror gjerne fort å kort periode. Skal være heldig om du treffer tidspunktet. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 21.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2023 Nei, ikke trua. Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 21.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2023 Nei, da har jeg heller trua på en mobil sak a la "keelcrab". Kunne hatt et antall slike til bruk i båtforeningen og vasket skroget noen ganger ila sesongen. Betaler 50 medlemmer 200 kr/gang og vasker 5 ganger ila sesongen, tilsvarer det prisen av en keelcrab. Dette er så lurt at jeg jaggu skal fremme dette i egen båthavn. Om ikke alle er med, kan man laget et lite spleiselag :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.