Jump to content

Har du trua på Marine Pro Hullwash/Hullmat?

Vestlandssong

Recommended Posts

Swingswong skrev On 19.7.2023 at 17.04:

Tror neppe vaskemaskinen tar vekk skjell som setter seg på skroget når du ikke har bunnstoff. 

Det stemmer kanskje. Men hvis det skulle komme ein politisk beslutning om å forby dagens bunnstoff vil ein jo tvinges over på alternative metoder, sjølv om dei ikkje er like gode som dei tradisjonelle. Alt er bedre enn ingenting, så ein skal ikkje sjå bort frå at denne løysinga vil bli interessant for marinaer og privatpersoner når dagen kjem.

Swingswong skrev On 19.7.2023 at 17.04:

Når havnene får båtplasser der båtene løftes opp når de ligger i båsen blir det nok bra. Tror neppe vaskemaskinen tar vekk skjell som setter seg på skroget når du ikke har bunnstoff. 

Er nok litt sent da.
Poenget må nok være å vaske så ofte att man tar det før det går så langt.

Hulda skrev On 19.7.2023 at 16.47:

Foretaket har i hvertfall et styre med imponerende antall trebokstavers titler. Hulda styrer unna.

Jeg har heller ikke noe risiko kapital jeg vil bli kvitt
Vill ikke banken så er ikke jeg en bank er min tilnærming til slike ting.

Nei, da har jeg heller trua på en mobil sak a la "keelcrab". Kunne hatt et antall slike til bruk i båtforeningen og vasket skroget noen ganger ila sesongen. Betaler 50 medlemmer 200 kr/gang og vasker 5 ganger ila sesongen, tilsvarer det prisen av en keelcrab. Dette er så lurt at jeg jaggu skal fremme dette i egen båthavn. Om ikke alle er med, kan man laget et lite spleiselag :)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...