Tamd41 Startet 19.Juli.2023 Del på Facebook Startet 19.Juli.2023 Trenger videre tips og råd! Har en motor der jeg har skiftet dyser og hylser og håpet at problem med at motoren kveles med diesel ble ordnet. Etter å ha skiftet dysene opplever jeg nå at motoren ikke kommer over 3 000 omdreininger og ved høyt turtall siver det ut mye blå og svart røyk. Opplevde også at det var trykk ved oljepåfyllingen og en lekkasje ved mutteren ved påfyllingen. Er dette klare tegn på gjennomslag i motor eller bør jeg prøve å bytte toppdekselpakning? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.Juli.2023 Del på Facebook Svart 20.Juli.2023 Hvor siver denne røyken ut? Fra motoren, eller eksosen? Om det er fra eksosen høres det mer ut som en kokset turbo... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Tamd41 Svart 21.Juli.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2023 Den siver ut fra eksosen, lite fra veivhus og motoren. Normalt at det da vil kvele motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.