ter-av Svart 31.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2005 Dette var morsomt å se, Astor. Det rykker i båtfoten, ja... På plass i Horten - men foran dieselpumpa? Ser du har lagt på en ekstra topp. Sikkert lurt. Og jeg har fulgt ditt råd fra i sommer: Har bestilt Hansen-topp til den nye kalesjen jeg får i vinter. De fleste av oss andre får bite tennene sammen i tre måneder til. Da sees vi nok i gjestehavna i Horten. Ha en riktig god nyttårshelg i båten. ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Astor Svart 31.Desember.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2005 Dette var morsomt å se, Astor. Det rykker i båtfoten, ja... På plass i Horten - men foran dieselpumpa? Ser du har lagt på en ekstra topp. Sikkert lurt. Og jeg har fulgt ditt råd fra i sommer: Har bestilt Hansen-topp til den nye kalesjen jeg får i vinter. De fleste av oss andre får bite tennene sammen i tre måneder til. Da sees vi nok i gjestehavna i Horten. Ha en riktig god nyttårshelg i båten. ter-av Ingen dieselsalg i gjstehavna. Føler dette var den beste plassen. Godt nyttår du også. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
REM Svart 31.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2005 Hva står på menyen i kveld Astor? Kalkun? Hoooops!! Ikke med den besetningen du har i båten kanskje? Har du stemt flygelet i østfløyen? Vi svinger kanskje innom ila. kvelden Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Astor Svart 31.Desember.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2005 Veldig koslig omdere tar turen. Her er dere hjertlig velkommen. Vi tar laks i kveld. Randi og Inge Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tine IV Svart 31.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2005 Veldig koslig omdere tar turen. Her er dere hjertlig velkommen. Vi tar laks i kveld. Randi og Inge Er og anbefale og ta turen innom Astor m/mannskap .Der var det godt og varmt og varmere blei det etter et par akkjakker . Uff som jeg vil ha lukket avd jeg også . Men drømme går jo da . Tusen takk for visitten ,håper dere koser dere ikveld ikke vær trygg .Kommer det itno smått her ikveld så kansje vi krabber innom ;) PS:Tar med litt batterivann jeg da så det ikke fryser på Tine II som er enda blidere Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
nikita Svart 31.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2005 Hei ASTOR! Hyggelig av TINE II å stikke innom med litt ildvann. Det hjalp nok på temperaturen kan jeg tenke meg.Du kosær deg fæært nå kan jeg tenke meg. Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 31.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2005 Hei Astor (med manskap) Ja dette er en bekreftelse på at Nor West eiere ikke er som andre båteiere. Vi ønsker dere et riktig Hilsen Nor_West H og K Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 31.Desember.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2005 Hei Astor (med manskap) Ja dette er en bekreftelse på at Nor West eiere ikke er som andre båteiere. Vi ønsker dere et riktig Hilsen Nor_West H og K Hei Nor_West: Dere aner ikke hva dere går glipp av. TINE II: Tusen takk for fin service da vi gikk tom for lampeolje, nå er Wallasen i golune igjen- Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
At-le Svart 2.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2006 Hei Astor. Hvordan har dere nyttår-feire i Horten? Bra reiser hjem fra Horten? At-le Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 2.Januar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2006 Hei Astor. Hvordan har dere nyttår-feire i Horten? Bra reiser hjem fra Horten? At-le Noe av det kosligste vi har hatt en nyttårsaften. Havnevert Henning med kone, rem m/mannskap, TINE II m/mannskap (Han ble fort borte?!) og Arild på Trafikksentralen klarte å få til en hyggelig stemning ombord sammen med oss. Vi båtfolk har lett for å komminisere med hverandre, vet dere! Ute var det et par minus, ombord godt over 20 pluss. La oss håpe at neste vinter blir det enda fler som har båten ute midtvinters. En liten replikk fra kona på hjemturen: - Du må følge med fremover, Inge!! (Jeg strakk litt på bena mens Astor gikk på autopilot) Da ba jeg henne se seg litt rundt. Vi var midtveis mellom Horten og Filtvet. -Ser du noen andre båter utpå, ymtet jeg frempå. Det er ikke direkte noen trengsel på fjorden 1. nyttårsdag. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lovart låring Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Horten er for oss et bra alternativ. Vi vet at flere søker mot Gjestehavna denne helga. Greit å ligge til strøm, hvis gradestokken kryper ned under null på gradestokken. Er det flere som har lignende tanker? Et uoffisiellt vintertreff? Det høres spennende ut! Jeg sitter og surfer nettet etter vintertreff for båtfolk med båten i vannet, så dette kan være aktuelt! Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Lovart låring Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 og dermed så jeg det var i fra 05...håper dere hadde det hyggelig da Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Astor Svart 7.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Hyggelig med gamle tråder. Den har fortsatt sin misjon: Vi har i flere år møtt andre BP-folk i Horten gjestehavn. Samling på akterdekket med koslige lys, varme og gløgg. Hyggelig. I år setter vi kursen mot Slemmestad og nyttårsfest hos familien Escada. Dette er 2. året vi drar nordover og gleder oss til å møte hyggelige båtfolk i feststemning. Det å samles på fjorden nyttårsaften er en god tanke. Vi kjenner flere som stikker ut i jula og tilbringer dagene i romjula og nyttårshelgen på fjorden. Tror også "Borgen" er åpent for båtfolk. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tine IV Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Har rivi ned det meste innvendig for oppussing av Tine IV , skal lakke innventaret å legge nye teakdørker .Håper den er såpass klar at vi kan reise ut nyttårsaften ,må jo ikke ha alle laga med lakk på med en gang Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.