larole Startet 20.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2023 Hei dere, Nå er min mor blitt skral til beins, og når hun skal opp i landstedsbåten vår, så er det vanskelig for henne. Vi har derfor montert slike ekstra bøyler fremme i baugen. Problemet er at vi sliter med å få dem til å sitte ordentlig fast. Vi har brukt rustfrie skruer, og Tec7 på festeflatene. Er det noen som har et godt forslag til hvordan vi kan feste dette ordentlig? Materialet er plast. Sitér dette innlegget Link to post
NovaMan Svart 20.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2023 Du kunne jo vurdere å felle inn en inspeksjonsluke på hver side slik at du kommer til å få brukt gjennomgående bolter med store skiver og muttere? Sitér dette innlegget Link to post
larole Svart 20.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2023 Takk, det høres jo ut som en grei løsning. Kan jo tette dem med silikon også, om jeg bruker låsemuttere bør de jo i teorien holde i noen år. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 21.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2023 larole skrev for 20 timer siden: Takk, det høres jo ut som en grei løsning. Kan jo tette dem med silikon også, om jeg bruker låsemuttere bør de jo i teorien holde i noen år. + store skiver under mutteren. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 24.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2023 On 7/21/2023 at 12:04 PM, pipe said: + store skiver under mutteren. helst dobblingsplate under hele, ikke bare skiver Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.