Jump to content

Garmin Echomap 92sw overskriver spor etter kort tid

Halvlitern

Recommended Posts

Har nå vært på ferietur i et par uker. Kjørt fra Moss til Kristiansand. Jeg hadde på forhånd slettet aktive spor. På vei hjem oppover Tønsbergfjorden så oppdaget jeg at sporene fra turen sydover manglet. 

Har en Garmin Echomap 92sw. Er minnet virkelig så dårlig at det ikke klarer å huske mer enn noen nautiske mil med spor? Andre har jo spor lagret minst 10 år tilbake i tid uten at noe blir overskrevet. 

Det kan være at du logger alt for ofte, det er en instilling for hvor ofte du skal lagre punkter langs sporet.

Tror også du kan kopiere tidligere spor ut på et minnekort uten at jeg tror det løser problemet, usikker på om du kan vise spor lagret på minnekort på plotteren.

Yamarin 68DC,  Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459
Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her  Insta:@anderfrode

Hadde en sådan plotter frem til tidligere i år. Den lagret jo spor for mange hundre nm den. Måtte jo fysisk slette disse, da det ble for mye spor på omtrent samme ruter.

Så tenker det er noe med innstillinger å gjøre. Min 92 var vel ca 6 år gammel.

Men usikker på om den kanskje bruker ledig plass på sd kartet til å lagre.

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...