Jump to content

Garmin Echomap 92sw overskriver spor etter kort tid

Halvlitern

Recommended Posts

Har nå vært på ferietur i et par uker. Kjørt fra Moss til Kristiansand. Jeg hadde på forhånd slettet aktive spor. På vei hjem oppover Tønsbergfjorden så oppdaget jeg at sporene fra turen sydover manglet. 

Har en Garmin Echomap 92sw. Er minnet virkelig så dårlig at det ikke klarer å huske mer enn noen nautiske mil med spor? Andre har jo spor lagret minst 10 år tilbake i tid uten at noe blir overskrevet. 

Det kan være at du logger alt for ofte, det er en instilling for hvor ofte du skal lagre punkter langs sporet.

Tror også du kan kopiere tidligere spor ut på et minnekort uten at jeg tror det løser problemet, usikker på om du kan vise spor lagret på minnekort på plotteren.

Yamarin 68DC,  Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459
Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her  Insta:@anderfrode

Hadde en sådan plotter frem til tidligere i år. Den lagret jo spor for mange hundre nm den. Måtte jo fysisk slette disse, da det ble for mye spor på omtrent samme ruter.

Så tenker det er noe med innstillinger å gjøre. Min 92 var vel ca 6 år gammel.

Men usikker på om den kanskje bruker ledig plass på sd kartet til å lagre.

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

Takk for tilbakemeldinger. Ser at min er satt opp til logging hvert 15. sekund. Har ikke sjekket kapasitet på SD-kortet. Men skal ta det med ut og sjekke det i PC'en. Så får vi se om det er fullt eller hva det kan være. 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...