Jump to content

Noen som har erfaring med aliexpress

Mathias0898

Recommended Posts

Jeg har handlet mye på AliExpress opp gjennom årene. Man kan få gull, og man kan få gråstein. Det generelle tipset er å sjekke hva slags feedback både selgeren og produktet har fått fra tidligere kjøpere. Har selger mange «reviews» og har solgt mange produkter så kan det være et tegn på at selger har eksistert en stund og ikke bare er en «popup shop» som eksisterer en kort stund for å lure kjøpere og så forsvinne igjen.

Hvis du får lagt ut lenken til det spesifikke produktet så er det nok enklere å si noe om kvalitet på både produkt og selger.

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Et lite tips: Om det er få tilbakemeldinger på en vare, kan det være 'fake' anmeldelser. Det ser man ofte av uforbeholden glede og nesten samme tekst. (ta hensyntil at det er autooversatt..) 

Om du finner 'lik' vare flere steder, kan du gå ut fra at det er identisk, og kan da ta den billigste, eller den som har best score. Noen ganger er det lurt å velge litt dyrere transport om du vil ha det 'i år'. Jeg velger stort sett billigste/gratis, da jeg uansett aldri kjøper dyre ting der. (Dyreste var vel to reflektorer til snaut 1000,-)

Delen du viser finnes med identisk bilde hos made-in-china.com, samt hos flere leverandører på Ali. Funker helt sikkert ok, men ikke forvent altfor god rustbeskyttelse, så spray ned med WD40 regelmessig. 

Kaptein Plast skrev 6 minutter siden:

Et lite tips: Om det er få tilbakemeldinger på en vare, kan det være 'fake' anmeldelser. Det ser man ofte av uforbeholden glede og nesten samme tekst. (ta hensyntil at det er autooversatt..) 

Om du finner 'lik' vare flere steder, kan du gå ut fra at det er identisk, og kan da ta den billigste, eller den som har best score. Noen ganger er det lurt å velge litt dyrere transport om du vil ha det 'i år'. Jeg velger stort sett billigste/gratis, da jeg uansett aldri kjøper dyre ting der. (Dyreste var vel to reflektorer til snaut 1000,-)

Delen du viser finnes med identisk bilde hos made-in-china.com, samt hos flere leverandører på Ali. Funker helt sikkert ok, men ikke forvent altfor god rustbeskyttelse, så spray ned med WD40 regelmessig. 

Har sett litt rundt på produkter å de selger mye forskjellige ting å har noen anmelderser som er posetiv står også at den har 75 days buyer protektion.

Det kan lønne seg og sjekke EBAY   og gjerne over et par dager og betale med PayPal så er en sikret.

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313&_nkw=Electric+Start+Motor+Flywheel+Kit+for+4+Stroke+20HP+Yamaha+Outboard+F20SMHA&_sacat=0

her er en med   Gratis frakt  NOK 3,839.21

Og sjekke hva de har i butikken og sjekke forventet ankomst dato.

Og sjekke før du betaler at momsen er er med.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...