Noah1234 Startet 28.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2023 Hei, jeg lurere på om det er mulig og fikse en båt fine på en Yamaha 9.9 sport 4takter jeg har en knekt bit av finen er det mulig og fikse eller hvor mye det kan koste og få fikset? Sitér dette innlegget Link to post
bananas12 Svart 28.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2023 Kan jo evt kjøpe brukt undervannshus på finn? Har du noen bilder av skaden? Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 28.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2023 Hei. Et vennlig tips er å redigere overskriften på innlegget ditt, så du ikke risikerer at tråden bli stengt, se reglene for båtforumet. For eksempel «Hvordan kan jeg reparere skadet finne på Yamaha 9,9 Sport?» Sitér dette innlegget Link to post
Noah1234 Svart 28.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2023 Har ikke noe bilder av skaden, men kan få et bilde Sitér dette innlegget Link to post
bananas12 Svart 28.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2023 Ja, det hadde jo vært veldig nyttig. Sitér dette innlegget Link to post
wilma Svart 28.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2023 Dette kan som regel repareres. Kontakt f eks Winrace i Arendal som har lang erfaring med slike reparasjoner. Sitér dette innlegget Link to post
Noah1234 Svart 28.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2023 Sitér dette innlegget Link to post
bananas12 Svart 28.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2023 Du kan sikkert få det reparert. Men skaden er veldig liten og jeg tror den ikke har så stor betydning utenom det kosmetiske. Nå er ikkje jeg noe kjempe proff heller da, Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 28.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2023 Kjemisk metall fra BT. Er som plastilin, kna det sammen, form til på skadestedet, bruk ei fil til å tilpass formen etter herding. vi koste deg en hundrelapp. har reparert propell til 4 hk på den måten samt noe anna tjafs Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 29.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2023 bananas12 skrev On 28.7.2023 at 21.51: Du kan sikkert få det reparert. Men skaden er veldig liten og jeg tror den ikke har så stor betydning utenom det kosmetiske. Nå er ikkje jeg noe kjempe proff heller da, Vis hele sitatet Mener det samme, veldig liten skade. Har nå sett større skader enn dette på undervannshus hvor båteier har kjørt i åres vis uten å merke noe som helst. Ville bare har pusset litt i skaden, primet, lakkert, og etterpå glemt det. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 29.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2023 Nå skriver du ikke hvor du bor, men i Skien er det et firma som fikser slikt, AS Ralle heter det. Ellers er jeg enig i at den skaden er mest kosmetisk, men jeg liker jo at ting ser bra ut, så jeg hadde nok fikset den? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.