Jump to content

Har noen erfaring og mening på DrivstoffMåler Flowmeter

GunnarT

Recommended Posts

Fantino skrev 1 time siden:

Om slike skal kjøpes så bør i alle fall AliExpress sjekkes først. Prisene på fruugo er hinsides så vidt jeg kan se: 

Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! US $18.60  21% Off | Digital Flow Meter Water Flowmeter Temperature Time Record with G1/2 Flow sensor
https://a.aliexpress.com/_msfp6jo

Å så er nok mye av dette av lite nøyaktig. Men sikkert greit på en liten påhenger.

Okkaby skrev for 1 time siden:

Om du kjøper disse billige kina produkter ja.

Kjøper du kvalitet, så er alt samlet i en boks, både tur/retur, å boksen sender nøyaktig resultat til plotter eller mobil/nettbrett.

Har heller ikke funnet tur/returmålere rimelig så den biten må en i så fall ordne selv. Men finnes det egentlig noe ferdig til en overkommelig pris? Husker jeg regnet ut at jeg kunne kjøpe 3000 liter diesel for kostnaden for å få det på plass i VP D6 da jeg kjøpte Nord Star 31 så da gav jeg blaffen.. ?‍?

Fantino skrev 10 minutter siden:

Har heller ikke funnet tur/returmålere rimelig så den biten må en i så fall ordne selv. Men finnes det egentlig noe ferdig til en overkommelig pris? Husker jeg regnet ut at jeg kunne kjøpe 3000 liter diesel for kostnaden for å få det på plass i VP D6 da jeg kjøpte Nord Star 31 så da gav jeg blaffen.. ?‍?

Ta kontakt på pm, så kan jeg gi deg mer info, uten for mye reklame her hehe

Okkaby skrev for 11 timer siden:

Ta kontakt på pm, så kan jeg gi deg mer info, uten for mye reklame her hehe

Jeg har liggende sensorer + gps modul og er av ‘nørdetypen’ som digger å lage slikt selv så det blir nok løsningen ? Må bare få lært meg Node Red sånn at jeg kan få lagret data i skyen osv. Alltid mange prosjekter på gang men ikke alltid det går så kjapt 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...