RCHobby Startet 3.August.2023 Link til dette innlegget Startet 3.August.2023 Hei. Noen som har en 85-86 mod eller rundt det området, på 15-30 hk, som vet hvordan gass og gear wiren skal festes på motoren? Jeg har nettopp kjøpt motoren, og det virker som om de kabelene ikke er festet rett. Espen Sitér dette innlegget Link to post
bananas12 Svart 3.August.2023 Link til dette innlegget Svart 3.August.2023 Hei, har du noen bilder av innsiden? Har mercury 25, 2 takt selv men er på ferie og har ikke bilder tilgjenglig Og da blir det litt vanskelig å forklare, Sitér dette innlegget Link to post
RCHobby Svart 5.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2023 Hei Ja, har noen dårlige bilder jeg kan sende. Altså wierene sitter fast på hver sin plass, men jeg tror det er noe galt litt lengre frem, wierene er liksom kun festet bak på hver sin plass. Skal få lagt ut bilder i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.