Knallipadden Startet 8.August.2023 Link til dette innlegget Startet 8.August.2023 Hadde en håndvask med håndpumpe i båten min som ikke var noe særlig. Byttet den ut med en oppladbar håndvask med innebygget pumpe. Denne fungerer utmerket uten om at slangen hele tiden suger luft. Får ikke slangen til å ligge nede i vanndunken. Jeg bruker en gjennomsiktig PVC slange med 5 mm innvendig diameter. Noen som har en god løsning på å få slangen til å holde seg i bunnen av vanndunken? Det går greit så lenge vanndunken er full men når den er under 2/3 får jeg problemer. Har en 20 liters dunk med vann stående under vasken. Sitér dette innlegget Link to post
Gulborg Svart 8.August.2023 Link til dette innlegget Svart 8.August.2023 Tre på en rustfri mutter på slangen. Sitér dette innlegget Link to post
Knallipadden Svart 8.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2023 Godt forslag. Eneste er at slangen er ganske stiv så den må ha noe tungt. Jeg lurte på å feste et tynt rør til den men vet ikke om jeg finner plast eller metallrør med utvendig diameter på 5mm? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 8.August.2023 Link til dette innlegget Svart 8.August.2023 Må du ha 5mm utvendig diameter? Kan du ikke bare stripse et rør eller en stang parallelt med slangen? Sitér dette innlegget Link to post
Knallipadden Svart 8.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2023 Ah, genialt ? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 9.August.2023 Link til dette innlegget Svart 9.August.2023 Rett ut en kleshenger av metall og stripse fast på slangen. Hvis det løser problemet kan du vurdere å bytte kleshengeren med noe annet av bedre kvalitet som ikke korroderer. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.