Tromsværing Startet 20.Desember.2005 Del på Facebook Startet 20.Desember.2005 Hei. Tenkte jeg skulle være lur å skaffe med et stk Yanmar eksosblandebend (tror det er rette navnet) til min Yanmark 4JH-TE. 1987 mod. i Sverige. Sjekket først prisen hos KSH, Arendal. kr.3600,- I Strømstad var prisen kr.7300,- svkr - omregnet til kr.6200,- nkr. Hos Axelssons ble han også noe overrasket over den store prisforskjellen. God Jul alle brukere av denne. siden. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 20.Desember.2005 Del på Facebook Svart 20.Desember.2005 Axelsson er Volvoforhandler. Jeg mener at Marieholm Marina er Yanmarforhandler i Strömstad. Det er nok en del markedsdiskriminering ute og går. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 20.Desember.2005 Del på Facebook Svart 20.Desember.2005 (redigert) Med så store forskjeller er det noe som ikke rimer, da hadde jeg sjekket på nytt. Det er ikke alt som er rimeligere, men mye. Kjøpte faktisk ny Audi A6, hos Kjell Johansson bil i Strømstad i 2003. Sparte mellom 70-80000,- Redigert 20.Desember.2005 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Tromsværing Svart 20.Desember.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Desember.2005 Har nå sjekk med Marieholm marina, der var prisen noe hyggeliger skr 2946 inkl.moms omgjort til nkr. 2500,- Her var noe å hente dersom man skal på Harry-tur. Men jeg ser at Axelsons også selger Yanmar. Ha en fin julehelg. Sitér dette innlegget Link to post
The Gannet Svart 20.Desember.2005 Del på Facebook Svart 20.Desember.2005 Fikk mitt sveiset (reparert) lokalt for 100,-. Samme motor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.