Jump to content

Servicekit til Suzuki DF 300 2019 mod, hvem selger slikt i Norge?

AskeladdenC65

Recommended Posts

Boatparts.no har vel sikkert det meste! Tror ikke de har sett til din motor i nettbutikken, men mulig de kan sette sammen en liste til deg om du kontakter de! De gjorde de til min 2015 200 df for noen år siden hvertfall!   Viktigste er anodene i blokka, så de må du hvertfall ikke glemme ;)  Ellers, kan du finne komplett liste/tegning over motoren den her: https://www.brownspoint.com/store/pc/suzuki/df300/2019AP.asp

Så kan du eventuelt google delenr på delene du trenger, som du nevnte, og finne leverandører i Norge :)

Kan kontakte Boatparts og høre ja👍 Watski har ikke på lager og ubekreftet på innkomst... Skiftet alle anodene ifjor, og skal selvfølgelig sjekke/skifte iår også. 6 stk på blokka, en på gearhus og en på stammen. Og på/ved tilten. Motoren har gått 120 timer nå, er det virkelig nødvendig med impellerskifte? Viss man ikke tenker på 5 års intervallet liksom. Noen andre som vet om noen som leverer komplett kit? 

• 1 måned senere...
15 hours ago, AskeladdenC65 said:

Ble så jeg handlet hos Nauti på nettet, og impeller hos en Suzuki forhandler i nærheten. 

Kjekt å vite! har kjøpt båt med DF300APX. men var storservice i juli og båten har ikke blitt brukt, så trenger jo ikke gjøre så mye før neste år. Er det leanburnsystemet som gjør at pluggene må skiftes ofte? på forrige motor Merc/Yamaha tror jeg ikke jeg skifta plugger mer enn et par ganger. mekaniker sa det var helt unødvendig!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...