Ø.L Startet 11.August.2023 Link til dette innlegget Startet 11.August.2023 Noen som har erfaring på hvorvidt mercruser 7,3 D er kresen på drivstoff? Har i egen båt to gamle ford Lehmann som drikker alt, som en gammel M6, og kjører p.t "fyringsolje". Ser på en "ny" båt med to mercruser 7,3 D, og lurte på om jeg kan forvente at de er like lite kresne som Ford'ene? Sitér dette innlegget Link to post
Ø.L Svart 30.Oktober.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2023 *Bump* Sitér dette innlegget Link to post
ohio Svart 30.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2023 Hvilken type båt står de i Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 30.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2023 Har en Starpowr 7,3. Det er vel bort i mot nesten identiske motorer. Den er hvertfall ikke kresen på drivstoff. Sitér dette innlegget Link to post
Ø.L Svart 31.Oktober.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2023 Tusen takk for svar Bellen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 1.November.2023 Link til dette innlegget Svart 1.November.2023 Utfordringen med de 7,3 motorene er vel deler + erosjon på en av sylinderne på ferskvannssiden så sylinderen til slutt sprekker internt hvis man bruker feil kjølevæske? Ellers er det fin motor med veldig fin og jevn gange. fant tråden: Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.