Q640P Startet 15.August.2023 Link til dette innlegget Startet 15.August.2023 (redigert) Treng 2 stk nye hjul/trinse (oppe på dør, sjå bilde) til skyvedør på Quicksilver 640 Pilothouse 2008 mod. Har spurt hos forskjellige forhandlere og ellers trålet nettet utan å finne det eg treng. Det beste hadde vert å fått tak i riktig type som kan bytast ein til ein. Men det er også eit alternativ å bytte skinne og feste på dør. Nokon tips til kvar eg kan kjøpe det eg treng? Redigert 15.August.2023 av Q640P Redigert tekst og la til bilder (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 15.August.2023 Link til dette innlegget Svart 15.August.2023 Q640P skrev for 2 timer siden: Nokon tips? Et par bilde fra forskjellige vinkler og mål vil hjelpe. com/sea Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Q640P Svart 15.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2023 Legger ved nokon bilder. Har laget ei midlertidig løysing med nokon vinkeljarn for å halde døra på plass. Lurte mest på om nokon kjente til nettbutikker eller leverandører som kan ha det eg treng. Skal redigere opprinneleg innlegg. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 15.August.2023 Link til dette innlegget Svart 15.August.2023 Mulig disse passer Art.nr. 41-106 38x 17mm Biltma Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Q640P Svart 15.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2023 Om du meiner 41-1061, så er det transporthjul med plate for montering i underkant, feks på eit skap. Skjønner ikkje heilt korleis eg skal bruke desse. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 15.August.2023 Link til dette innlegget Svart 15.August.2023 Kan du ikke bruke jula? Trengte du ikke nye hjul. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
atamund Svart 15.August.2023 Link til dette innlegget Svart 15.August.2023 kan du ikke bare bruke et kulelager Sitér dette innlegget Link to post
Q640P Svart 15.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2023 I utgangspunktet håpte eg å spore opp riktig reservedel eller komplette deler for tilsvarende skyvedør. Men kulelager var eit godt forslag som alternativ, det skal kunne fungere. Takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.