PolarOslo Startet 18.August.2023 Link til dette innlegget Startet 18.August.2023 Var ute på tur nå, da eg ble obs på klikkelyd fra kokeapparatet mitt. Bryteren var skrudd på Off, men oransje indikator på selve plata lyste, og drev og varmet seg opp. Prøvde å skru på og av (fikk da gult og rødt lys på bryterpanelet) Tok også strømmen via hovedbryter, og da gav den seg til slutt. Men vifta går nå selv om strømmen er skrudd av. I påvente av å kunne fikse dette, kva kan eg gjøre for at den ikkje skrur seg på om man ikkje er i båten? Ta ut en sikring? T Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 18.August.2023 Link til dette innlegget Svart 18.August.2023 Ken høres ut som bryteren er full av irr så den kortslutter. Høres ut som Wallasen er koplet rett på batteriet siden vifta går selv om du tok strømmen via hovedbryter. og det er vel rett koplet, vis jeg husker rett. Det er sikkert en sikring i ledningen ta strømmen der og demomter bryter /skift den ut Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
PolarOslo Svart 18.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2023 Har en automatsikring som er merket cooker i front. Når eg napper ut en ledning der så er apparatet dødt om eg prøver å skru det på med bryter. Er vel riktig å tippe at det er korrekt sikring da? Kan stemme med irr, innimellom må eg prøve en ekstra gang på å skru på grunnet ingen respons. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 18.August.2023 Link til dette innlegget Svart 18.August.2023 PolarOslo skrev for 17 timer siden: Har en automatsikring som er merket cooker i front. Når eg napper ut en ledning der så er apparatet dødt Høres rett ut måler du spenning der når hovedbtyter er av, så er den koplet rett på batteriet. Søk på " wallas Oslo" så er det bare å ta ringe runden. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
index Svart 18.August.2023 Link til dette innlegget Svart 18.August.2023 Jeg måtte skifte bakstykket på bryteren en gang da det begynte å oppføre seg ulogisk. Eneste del jeg har skiftet på 18 år, og den var ikke engang dyr! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
PolarOslo Svart 18.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2023 index skrev 4 minutter siden: Jeg måtte skifte bakstykket på bryteren en gang da det begynte å oppføre seg ulogisk. Eneste del jeg har skiftet på 18 år, og den var ikke engang dyr! Komplisert eller enkelt å bytte? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.August.2023 Link til dette innlegget Svart 19.August.2023 PolarOslo skrev for 10 timer siden: Komplisert eller enkelt å bytte? Ganske enkelt egentlig. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.