Jump to content

Wallas safeflame kokeapparat slår seg på av seg selv

PolarOslo

Recommended Posts

Var ute på tur nå, da eg ble obs på klikkelyd fra kokeapparatet mitt. Bryteren var skrudd på Off, men oransje indikator på selve plata lyste, og drev og varmet seg opp. 

Prøvde å skru på og av (fikk da gult og rødt lys på bryterpanelet)

Tok også strømmen via hovedbryter, og da gav den seg til slutt. Men vifta går nå selv om strømmen er skrudd av. I påvente av å kunne fikse dette, kva kan eg gjøre for at den ikkje skrur seg på om man ikkje er i båten? Ta ut en sikring?

T

Ken høres ut som bryteren er full av irr så den kortslutter.

Høres ut som Wallasen er koplet rett på batteriet siden vifta går selv om du tok strømmen via

hovedbryter. og det er vel rett koplet, vis jeg husker rett.

Det er sikkert en sikring i ledningen  ta strømmen der og demomter bryter /skift den ut

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Har en automatsikring som er merket cooker i front. Når eg napper ut en ledning der så er apparatet dødt om eg prøver å skru det på med bryter. Er vel riktig å tippe at det er korrekt sikring da?

Kan stemme med irr, innimellom må eg prøve en ekstra gang på å skru på grunnet ingen respons. 

PolarOslo skrev for 17 timer siden:

Har en automatsikring som er merket cooker i front. Når eg napper ut en ledning der så er apparatet dødt

Høres rett ut måler du spenning der når hovedbtyter er av, så er den koplet rett på batteriet.

Søk på " wallas Oslo" så er det bare å ta ringe runden.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...