Pioneer Startet 20.Desember.2005 Del på Facebook Startet 20.Desember.2005 Eg vil be om unnskylding for språkbruket mitt, og skal roe meg ned! Vart berre litt irritert på sinten. UNSKYLD!!!! Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 20.Desember.2005 Del på Facebook Svart 20.Desember.2005 Akseptert! Hvis også den andre 'språkmektige' kunne komme med noe tilsvarende her så er saken ut av verden- Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 20.Desember.2005 Del på Facebook Svart 20.Desember.2005 At den yngre garde er med på baatplassen er bare av det gode. Men det har gått mer enn bare en anelse over streken i det siste. Da er det på sin plass med skjenn og kjeft, kanske en ørefik, deretter uforbeholdne unnskyldninger fra de syndefule energiske ungdommer -- båtlivets fremtid i egne høie personer -- og til sist fredelig og respektfullt samrøre på denne digitale maritime møteplass. Ta dykk saman, gutar, elles!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Baywatch Svart 20.Desember.2005 Del på Facebook Svart 20.Desember.2005 Jeg var en av de som reagerte, men slutter meg til Worse og Andreas her. Vi skal ønske ungdommen velkommen (jeg er jo ikke så veldig gammel selv ). Men det gikk langt over streken i enkelte innlegg. Disse ble heldigvis raskt slettet. At du ber om unnskyldning, taler jo til din fordel Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 20.Desember.2005 Del på Facebook Svart 20.Desember.2005 Ser at du har ikke akkurat mange givende innlegg Pioneer. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Desember.2005 Del på Facebook Svart 20.Desember.2005 (redigert) Bråkmakere har ingen aksept her - så skjerp deg i fremtiden. Det er høyt under taket her - så lenge man er saklig. Men ufine ord og vendinger aksepteres ikke. Da er det kort prosess - UT Redigert 20.Desember.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
havørnen Svart 20.Desember.2005 Del på Facebook Svart 20.Desember.2005 Ikke har jeg fått med meg hva som ble skrevet men det står respekt av at du ber om unnskyldning. Du er helt sikkert tilgitt. Sitér dette innlegget Link to post
GOE Svart 20.Desember.2005 Del på Facebook Svart 20.Desember.2005 Jeg var en av de som reagerte, men slutter meg til Worse og Andreas her. Vi skal ønske ungdommen velkommen (jeg er jo ikke så veldig gammel selv ). Men det gikk langt over streken i enkelte innlegg. Disse ble heldigvis raskt slettet. At du ber om unnskyldning, taler jo til din fordel Helt enig i det som blir skrevet av flere i dette tråden, de som har gått langt utover vanlig folkeskikk og regler for dette forumet bør i respekt for andre brukere be om unnskylding. :nono: Hvis de ikke gjør det eller fortsetter med sine lite egnede innlegg bør de forlate baatplassen.no. Synd at slikt skal skje på denne ellers trivlige siden. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Avsluttet2 Svart 20.Desember.2005 Del på Facebook Svart 20.Desember.2005 Det var da voldsomt.... Har ikke sett de aktuelle innleggene, men har registrert at skipsrådet har redigert noen postinger. Skipsrådet har vel også sendt melding til dem det gjelder med de kommentarer de syntes var på sin plass. Deretter får vi en voksen unskyldning. Synes vi skal godta denne unskyldningen uten noen form for refsing i det åpne rom. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 20.Desember.2005 Del på Facebook Svart 20.Desember.2005 Det var da voldsomt.... Har ikke sett de aktuelle innleggene, men har registrert at skipsrådet har redigert noen postinger. Skipsrådet har vel også sendt melding til dem det gjelder med de kommentarer de syntes var på sin plass. Deretter får vi en voksen unskyldning. Synes vi skal godta denne unskyldningen uten noen form for refsing i det åpne rom. Helt Enig. Nok er nok. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Ronald Svart 20.Desember.2005 Del på Facebook Svart 20.Desember.2005 (redigert) Det var da voldsomt.... ...Synes vi skal godta denne unskyldningen uten noen form for refsing i det åpne rom... Bifalles til de grader av meg også! Ronald (utheving i kursiv i sitatet er gjort av meg) Redigert 21.Desember.2005 av Ronald (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 21.Desember.2005 Del på Facebook Svart 21.Desember.2005 Hmmm.... Har jeg gått glipp av noe?? Ja, ja.. Godt man bliir tilgitt.. God jul! Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Coronet27 Svart 21.Desember.2005 Del på Facebook Svart 21.Desember.2005 (redigert) Som seg hør og bør skal man ikke takke for takk. Nå skal vel alle be om unnskyldning og derretter skal alle takke for unnskyldningen? Nå må vi rette blikket fremover. SOLA SNUR I DISSE TIDER , MINE VENNER. Om noen få måneder banker våren på døren og vi skal rette oppmerksomheten mot helt andre ting Ha en god og fredfull jul C27 Redigert 21.Desember.2005 av Coronet27 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jaliza Svart 21.Desember.2005 Del på Facebook Svart 21.Desember.2005 Godt sagt C27 God jul Jaliza Sitér dette innlegget Link to post
mikael Svart 21.Desember.2005 Del på Facebook Svart 21.Desember.2005 kem er den andre som er STOR i kjeften??? Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 21.Desember.2005 Del på Facebook Svart 21.Desember.2005 Det er ikkje meg du sikter til, vell? :nono: Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
mikael Svart 21.Desember.2005 Del på Facebook Svart 21.Desember.2005 eg berre spørr eg. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 21.Desember.2005 Del på Facebook Svart 21.Desember.2005 Mikael og Sinten setter selvfølgelig strek for denne diskusjonen. :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 22.Desember.2005 Del på Facebook Svart 22.Desember.2005 Hvor gammel er mikael, Sinten og Pioneer egentlig? Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 22.Desember.2005 Del på Facebook Svart 22.Desember.2005 Hvor gammel er mikael, Sinten og Pioneer egentlig? Ifølge profilene er allesammen født i 1990, det forklarer kanskje noe. Det som er synd er at vi vet jo at ungdommer kan oppføre seg og bidra mye her på forumet. Tenker da på andre medlem. Regner med dette går over Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.