Jump to content

Baugpropell med forsinket respons

jake

Recommended Posts

Har en baugpropell som kommer med litt forsinkelse. Når man trykker inn fjernkontrollen så går det ca et - to sekunder før den "slipper" etter at man har sluppet knappen. Det er ganske irriterende og hindrer finmanøvrering og justering. Har ikke hatt det slik på andre baugpropellere jeg har hatt. Noen som har vært borti dette? Lurer på om det har noe med fjernkontrollen å gjøre. Har ikke direktestyring kun fjernkontroll. til propellen. 

Uoriginale fjernkontrollere har vel ikke nødvendigvis forsinkelse? Jeg har en Sleipner baugpropell og min fjernkontroll har umiddelbar reaksjon. Det er forresten en sak jeg kjøpte på eBay for 2 - 300 kroner.

fjernkontroll.jpg.ee53aa4c8f9c5ed913d0aa40bb799ebd.jpg

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

har og den fjernkontrollen til anker vinsj og baupropellen, forferdelig irriterende med forsinkelse, har klaget men fått til svar at fjernkontrollene skal være sånn, må ha uoriginal da de er av forskjellige merker, den forrige jeg hadde var ikke sånn så det må finnes en fjernkontroll en plass som kan brukes håper jeg, enn så lenge sliter jeg med den, tror og der er en annen tråd med dette problemet.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...