TOJE Startet 18.August.2023 Link til dette innlegget Startet 18.August.2023 Hei, Har en Yamaha F225 2006 modell med runde instrumentdisplayer der jeg leste meg opp til at man skal kunne koble motoren direkte til en kartplotter for diverse motordata gjennom NMEA 2000. Sågar kjøpte jeg alle relevante kabler men når jeg skulle koble til motoren finner jeg ikke den hvite 4 pins pluggen med angivelig blå og hvit ledning. Er det noen som har gjort dette før og vil dele noen erfaringer om hvor man kan finne denne, evt. utelukke at den finnes. Vedlagt bilde av pluggen jeg leter etter. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 18.August.2023 Link til dette innlegget Svart 18.August.2023 https://www.thehulltruth.com/marine-electronics-forum/273788-my-f225-nema-compatible.html Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 19.August.2023 Link til dette innlegget Svart 19.August.2023 Access denied. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
abbor Svart 19.August.2023 Link til dette innlegget Svart 19.August.2023 Funker fint for meg. CL kontakten er i forkant av motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.