Seesnake Svart 25.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2023 bruker en slik jeg kjøpte på e-bay med biltema gass. Funker fint det,men er litt redd for å varme for mye. Ja enig med deg. det er noe dritt å mekke på gammalt,men artig er det Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 26.August.2023 Link til dette innlegget Svart 26.August.2023 Biltema har vel bare butangass? Det blir generelt ikke varmt nok til å gjøre vei i vellinga. MAPP (gul engangsflaske) brenner nesten like varmt som acetylen og fungerer mye bedre, brenner og gass finnes på Jula. Har med åra blitt mye mindre redd for å varme for mye, bare følg med på hva i nærheten som kan ta fyr eller smelte. Og når boltene knekker er et MIG-apparat din venn. På en del skruer går jeg direkte dit, særlig når bolthodet er så korrodert at ingen nøkler sitter. Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 26.Oktober.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2023 Hei i gjen. Jeg sliter med å få tak i impeller til denne gamle motoren. dimmen er bredde totalt 40 mm. Tykkelsen er 20mm. og akslingshullet er 15mm. Maritim har ikke da jeg har vært og målt. Ikke funnet noe på nettet heller. Det er vist akslingshullet som ikke er lett å finne i riktig dim. Merkelig......... Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 26.Oktober.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2023 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.