BAJ Startet 29.August.2023 Link til dette innlegget Startet 29.August.2023 Noen som har tips om hvor jeg kan få kjøpt ny septik tank til min Nor-Dan 660 DC ? Den er 40 liter og har 1,5'' (38 mm) inn og ut med nye septik slanger+ lufting. Original tank er av aluminium, men jeg går om nødvendig over til annet materiale. Sitér dette innlegget Link to post
BMW X1 Svart 30.August.2023 Link til dette innlegget Svart 30.August.2023 Sjekk hos plastinvent, ta mål av gamle tanken og hvor du vil ha utluftingene så tar det ikke lang tid før du har ny tank. Evt om du kan bruke noen av de ferdigstøpte tankene deres. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 30.August.2023 Link til dette innlegget Svart 30.August.2023 Thomic produserte vel for Nor-Dan når de ble produsert på Evje, men 660 er vel produsert i Litauen tror jeg? Ville hørt med dem men fare for at den kan bli ganske dyr, så kan være beste løsning er å finne noe standard som kan passe/tilpasses.. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 30.August.2023 Link til dette innlegget Svart 30.August.2023 Jeg brukte Plastinvent, i min gamle båt. Veldig fornøyd. Plastinvent.no Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Erik Svart 30.August.2023 Link til dette innlegget Svart 30.August.2023 BMW X1 skrev for 8 timer siden: Sjekk hos plastinvent, ta mål av gamle tanken og hvor du vil ha utluftingene så tar det ikke lang tid før du har ny tank. Evt om du kan bruke noen av de ferdigstøpte tankene deres. Ja, Plastinvent er veldig bra, har handlet der selv.. Sjekk de ferdige tankene deres, de har mange fasonger og størrelser, og sjekk hele listen, det er flere typer i samme størrelses orden nedover. Du kan få stussene der du vil og de dimensjoner du vil, det bare oppgir du ved bestilling. Det er stusser på bildene, men de er bare forslag, de kan sette dem andre steder, det bestemmer du selv. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
BAJ Svart 31.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2023 Takk for tipset Jeg kontaktet de. Som du skriver leverer de et utvalg prefabrikkerte tanker i plast hvor jeg fant en som kan brukes. De monterer tilkoblings stusser etter ønske. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.