nippon81 Startet 30.August.2023 Del på Facebook Startet 30.August.2023 Vi er på tanken til å oppgradere oss fra vår trofaste Yamarin 59cc til en båt med litt mer hus på. De båtene jeg har sett på nettet, som har fattet min interesse, er Yamarin 6230 WA og Finnmaster 66/6600 WA. Er det noen på forumet som har erfaringer rundt disse? pluss og minuser? Jeg liker i grunn løsningen til Finnmaster med bord mellom førerplass og akterbenk. Ellers så er det med et lite sukk å forlate Yamarin. Hvis det er andre båter i samme klasse som kan konkurere, så er jeg alltid interessert i å høre om deres erfaringer også. Jeg er ikke helt låst. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 31.August.2023 Del på Facebook Svart 31.August.2023 Skrogene er ca like bra, muligens hakket bedre på Yamarin. Men Finnmaster har bedre løsninger og mye bedre vindskjerm. Har hatt endel båter og har nå Finnmaster 6800 WA som har samme skrog som 66. Fungerer utmerket. Fine båter begge to, men her ville jeg valgt Finnmaster. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.