Grand Banks jr Svart 4.September.2023 Del på Facebook Svart 4.September.2023 Det ser bra ut, men hvorfor valgte du å sette de i midten på sidekant i stedet for liggende på tverr? Til alle oss: Hvor langt bør det maks være mellom punkter mtp trykkavlastning? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
jake Svart 4.September.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2023 Grand Banks jr skrev for 3 timer siden: Det ser bra ut, men hvorfor valgte du å sette de i midten på sidekant i stedet for liggende på tverr? Ja det kan du si.. Tenkte jeg skulle ha noen på sidekant for å få ekstra høyde men så ble det flere og flere for å være sikker på å få nok styrke så kunne vel like godt ha lagt to lag flatt men men. Var ikke veldig planlagt akkurat når jeg laget den første og det var under tidspress så da ble den sånn. Den andre ble bare en kopi. Føler meg veldig trygg på at det er solid nok iallefall :-) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.September.2023 Del på Facebook Svart 4.September.2023 Det fundamentet tar 20 tonn båt på strak arm. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 4.September.2023 Del på Facebook Svart 4.September.2023 Solid er det. Var bare nysgjerrig på om det var en spesifikk grunn. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
hnrk Svart 22.Oktober Del på Facebook Svart 22.Oktober Oops, hørte først i dag at det kunne være problemer med Leca. Båten er ca 2 tonn og Leca fungerte fint i fjor. Så jeg får bare krysse fingra, og lage noe nytt neste år? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 28.Oktober Del på Facebook Svart 28.Oktober Billigere enn standard materialer er impregnert Industritømmer. Fås på Maxbo det og, er enda litt grovere, men ujustert. Brukte det på min Fairline. Løsningen til trådstarter kommer til å vare lenge. Sitér dette innlegget Link to post
hnrk Svart 28.Oktober Del på Facebook Svart 28.Oktober nordan family 27 skrev 1 time siden: Billigere enn standard materialer er impregnert Industritømmer. Fås på Maxbo det og, er enda litt grovere, men ujustert. Takk for tips! Jeg fant ikke "industritømmer" når jeg søkte på maxbo.no eller byggmax, har du noe tips til hva jeg bør søke på? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.