Jump to content

Kjøpe båt med Suzuki DF300. Noe å sjekke under prøvekjøring?

-morten-

Recommended Posts

Hei skal se på båt med en Suzuki DF300  Er det noe spessielt å sjekke på disse under prøvekjøring? det er tatt service. nye filtre plugger olje impeller osv.. 

Båt fra 2015, er jeg ikke så bekymra for. sjekker selvsagt alt av tekniske instalasjoner, ventiler slanger tanker, baupropell, lensepumper.og alt jeg kommer til for å se .Fungsjonstester alt av utstyr. Er det noen kjendte svakheter på DF300 som det kan lønne seg å se etter?

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Kikka litt på nett, langtids reviewfra fiskere i USA. De var veldig fornøyde, men O2 sensoren varer bare 4-500timer, de hadde kjørt 1200 timer på 6 år. sensoren er til leanburn systemet. ellers var det litt dårlig kvalitet på instrumentene, selve klokkene. Selve motoren var de veldig fornøyde med.  O2 sensor er skiftet på båten jeg sansynligvis kjøper!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

11 minutes ago, abbor said:

USA har brukt andre instrumenter enn i Norge. De digitale C10 instrumentene har hatt en del problemer, her gikk de fra analoge instrumenter til SMG4, begge har bra kvalitet. 

Det var jo betryggende!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...