NovaMan Startet 2.September.2023 Del på Facebook Startet 2.September.2023 Noen som kan identifisere denne? Den måler ca. 4,2 m, og har litt trifoil-preg over seg, men utover det har jeg ingen opplysninger. Bortsett fra mye møkk og ødelagt fenderlist ser den ut til å være i grei stand, så kan være moro å prøve å redde den fra kondemnering. Sitér dette innlegget Link to post
NovaMan Svart 9.September.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.September.2023 Ingen som har noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 9.September.2023 Del på Facebook Svart 9.September.2023 Husker jeg så på en gammel Flipper for ca 35 år siden som kunne minne litt om denne, men hukommelsen er ikke helt var den aldri var... Det er ingen merking eller skilt i det hele tatt? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 9.September.2023 Del på Facebook Svart 9.September.2023 Har vært borti et par forskjellige av merket "Trifoil" på -70 tallet og de ligner ikke stort på denne... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
NovaMan Svart 9.September.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.September.2023 Ingen skilt eller merking dessverre, og tror heller ikke at den er av merket 'Trifoil'. Spiller ikke noen stor rolle uansett, da det bare blir en hyttebåt for barnebarna hvis jeg bestemmer meg for å bruke litt tid på den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.