Jump to content

Krus til ære for baatplassen

Lenasmartin20

Recommended Posts

Hei båtfolk!

Har designet et krus, til ære for denne fantastiske nettsiden, menge her som har hjulpet meg å løse alle båtrelaterte problemer jeg har hatt.

Bildet på kruset har en spesiell betydning for meg, da jeg tjenestegjorde på KV Nordsjøbas og var med på å lense diesel fra gjelende fartøy!

Teksten er jo det som passer perfekt for denne siden :)

Kom gjerne med tilbakemelding :)

Om noen vil ta en titt ogskaffe seg kruset, setter jeg stor pris på det :)  Bare å trykke på linken!

Beklager så mye om Admin ikke syntes dette er passende!

http://lalineadesigns.bigcartel.com/product/krus-til-aere-for-baatplassen-no?_gl=1*1w1mb5d*_gcl_aw*R0NMLjE2OTM5MjMzMTIuQ2p3S0NBandvOXVuQmhCVEVpd0FpcEMxMXpIT1ZmUmpwR3pZYXdtbHhwVGZyWWZ4WEE3SmhINk4tb05MaVBHOWV2aXluZ0VJMGQtUDV4b0MwSlFRQXZEX0J3RQ..*_gcl_au*NTQyMTUzMTI5LjE2OTM0MDcyNTU.*_ga*MTkwMTAzMDEzMC4xNjkzNDA3MjU1*_ga_QZ4HDFTSEZ*MTY5NDAxMTcxMS4xMy4xLjE2OTQwMTQ2NzguNDAuMC4w

nomen skrev 25 minutter siden:

Jeg synes det var ett artig bilde?

Trodde et øyeblikk det var tyske "Grömitz" på besøk ytterst i Sunnfjord som var avbildet...

groemitz.jpg

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
8 hours ago, nomen said:

Jeg synes det var ett artig bilde?

Bildet er av KNM Jo som gikk på et skjær ved Bessaker i 2002!  gikk dårlig med ror og propeller!  Jeg  tjenestegjorde på KNM Ravn i 95-96.  Vi fikk kjeft om en kontigent ikke hadde vært neppå i løpet av et år! Da hadde det vært for pysete navigering! :giggle:

erle.jpg

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Hadde en kompis som var ombord da de gikk på grunn, det viste seg at de hadde hoppet over et punk angående hvilken kurs de skulle ha, og gikk rett på!  Fikk store øyne selv kl 05:30 om morgenen, da jeg gikk på vakt, og NK satte på lyskasteren!  Vi hadde bare fått beskjed om at en MTB hadde gått på et skjær, men denne vil jeg jo påstå lå oppå en holme :giggle:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...