Jump to content

Suzuki 25 2015, hvor kjøpe nye dyser?

bga

Recommended Posts

bga skrev for 5 timer siden:

uoriginale som ikke koster enorme summer som merkeforhandler forlanger.

Kanskje en ide å fortelle hvilke enorme summer merkeforhandler forlanger så folk vet hva de konkurrerer mot når de tror de kanskje har funnet løsningen.

Liten vits å studere fraktkostnader på noe som uten frakt koster feks 5000 kr hvis merkeforhandler tar 3000 kr i nabolaget ditt.

Kan ta et eksempel på min Mercury/Yamaha f115. Fikk tette dyser etter dårlig bensin. Bestilte 4 stk overhalte dyser (originale) fra USA (Ebay). Betalte 1850 kr inkl frakt og moms. bestilte også et kit med nye pakninger og filter til dysene, betalte vel va 450 kr for disse inkl frakt og moms.

Nye dyser koster her i Norge til Mercury ca 3500,- pr stk, Yamaha mener jeg var litt rimeligere. Forøvrig kan du jo prøve å rense de du har med trykkluft og injectorrens samtidig som du pulser dysa via 12v. Ligger en del videoer på dette på Youtube bl.a.

15 hours ago, ballistic said:

Kan ta et eksempel på min Mercury/Yamaha f115. Fikk tette dyser etter dårlig bensin. Bestilte 4 stk overhalte dyser (originale) fra USA (Ebay). Betalte 1850 kr inkl frakt og moms. bestilte også et kit med nye pakninger og filter til dysene, betalte vel va 450 kr for disse inkl frakt og moms.

Nye dyser koster her i Norge til Mercury ca 3500,- pr stk, Yamaha mener jeg var litt rimeligere. Forøvrig kan du jo prøve å rense de du har med trykkluft og injectorrens samtidig som du pulser dysa via 12v. Ligger en del videoer på dette på Youtube bl.a.

Det kostet 7200kr på min EFI 115 Mercury/Yamaha

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...