bga Startet 8.September.2023 Link til dette innlegget Startet 8.September.2023 Hei, har problemer med bensindyser til min motor. Lurer på om det er noen som vet hvor man kan bestille nye dyser , uoriginale som ikke koster enorme summer som merkeforhandler forlanger. Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 8.September.2023 Link til dette innlegget Svart 8.September.2023 Google og eBay er din venn i sånne situasjoner. Hvis du har eller klarer å finne delenummeret fra Suzuki pleier det å være en smal sak å finne ut hvor man får tak i. Moderator kommer nok til å sparke deg på leggen for overskriften, det trengs noe mer spesifikt. Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 8.September.2023 Link til dette innlegget Svart 8.September.2023 bga skrev for 5 timer siden: uoriginale som ikke koster enorme summer som merkeforhandler forlanger. Kanskje en ide å fortelle hvilke enorme summer merkeforhandler forlanger så folk vet hva de konkurrerer mot når de tror de kanskje har funnet løsningen. Liten vits å studere fraktkostnader på noe som uten frakt koster feks 5000 kr hvis merkeforhandler tar 3000 kr i nabolaget ditt. Sitér dette innlegget Link to post
ballistic Svart 12.September.2023 Link til dette innlegget Svart 12.September.2023 Kan ta et eksempel på min Mercury/Yamaha f115. Fikk tette dyser etter dårlig bensin. Bestilte 4 stk overhalte dyser (originale) fra USA (Ebay). Betalte 1850 kr inkl frakt og moms. bestilte også et kit med nye pakninger og filter til dysene, betalte vel va 450 kr for disse inkl frakt og moms. Nye dyser koster her i Norge til Mercury ca 3500,- pr stk, Yamaha mener jeg var litt rimeligere. Forøvrig kan du jo prøve å rense de du har med trykkluft og injectorrens samtidig som du pulser dysa via 12v. Ligger en del videoer på dette på Youtube bl.a. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 13.September.2023 Link til dette innlegget Svart 13.September.2023 15 hours ago, ballistic said: Kan ta et eksempel på min Mercury/Yamaha f115. Fikk tette dyser etter dårlig bensin. Bestilte 4 stk overhalte dyser (originale) fra USA (Ebay). Betalte 1850 kr inkl frakt og moms. bestilte også et kit med nye pakninger og filter til dysene, betalte vel va 450 kr for disse inkl frakt og moms. Nye dyser koster her i Norge til Mercury ca 3500,- pr stk, Yamaha mener jeg var litt rimeligere. Forøvrig kan du jo prøve å rense de du har med trykkluft og injectorrens samtidig som du pulser dysa via 12v. Ligger en del videoer på dette på Youtube bl.a. Det kostet 7200kr på min EFI 115 Mercury/Yamaha Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.