Hantoguy24 Startet 12.September.2023 Link til dette innlegget Startet 12.September.2023 Hei! kjøpte en Hanto 24 i sommer og det er nå tid for å få den på land. Jeg mangler dessverre krybbe. Har et ønske om å bygge krybben selv for å lære noe nytt og spare penger. Når ut i dette forum i søk om hjelp og tips. Jeg vil gjerne vite hvilket materiale, og hvor kraftig krybben burde være. Ønsker å bygge i tre. Båten veier 2500 kilo. Håper å høre fra dere! Sitér dette innlegget Link to post
pttrsmrt Svart 12.September.2023 Link til dette innlegget Svart 12.September.2023 Jeg liker godt det å bygge ting selv for å lære, men bare til orientering kan du fort ende opp med større utgifter i materialer enn å kjøpe brukt krybbe på finn.no, særlig hvis du regner med egne timer, så jeg tror ikke du sparer sånn veldig mye penger på det med mindre du har en del treverk liggende. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.