Tommy R Svart 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2006 Fikk satt ut båten i dag endelig blei det JUL . GOD JUL TIL ALLE. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2006 HO HO HO Sitér dette innlegget Link to post
Ludde30 Svart 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2006 God jul alle sammen! Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Hallaron Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 Hiver meg på denne jeg også. Ønsker alle BP medlemmer en riktig god jul og et godt nytt år med masse fint båtvær!! Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Hanne_V Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 (redigert) En riktig god jul og et godt nytt båtår ønskes. kk Redigert 24.Desember.2006 av Hanne_V (see edit history) Sitér dette innlegget Du `ække ekte sjømann før du har en tohatsu på hekken!!! Link to post
hifo Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 kan ikke være dårligere jeg.. GOD JUL ALLE SAMMEN Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
LALUNA II Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 GOD JUL OG GODT NYTTÅR til alle sammen Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
NOC Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 Ønsker dere alle sammen en riktig God Jul! Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 Ønsker alle sammen en god og fredfull jul Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 Jeg vil med dette ønske dere alle en god og fredelig jul Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Cutty Sark Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 God jul til dere alle. Ho-ho-ho. Håper nissen kommer med ønsket plotter til alle........ Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 Det ble en annerledes jul dette. Pluss 9.7 grader ute. Har ryddet litt rundt huset og satt opp en værstasjon som er koblet mot PC. Rettet til 10.2 pluss! Mildere julaften kan jeg ikke huske. Nå¨har jeg muligheter til å få med meg vind, lufttrykk, temperatur ute og inne osv. selv om jeg ikke er hjemme. Skal prøve å få dette mot min hjemmeside etter hvert. God jul alle dere andre. Ser fram til god mat i kveld. Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
S/Y EIMY Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 Ønsker alle en god jul og ett godt nytt år Sitér dette innlegget Link to post
Hermine Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 (redigert) GOD JUL TIL ALLE PÅ BÅTPLASSEN FRA HERMINE Redigert 24.Desember.2006 av Hermine (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 Vil og få rette en jule hilsen til alle her inne. Kjekt med en hjemmehavn på nettet! Ha en fin og stemningsfull julefeiring alle. Husk og stikke innom hjemmehavna og i jula! Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 HO HO HO. God jul alle sammen!! Hilsen Jørn. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 God Jul! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Hasla 26 Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 (redigert) Ja god jul til alle maken til båtside skal en lete lenge etter ja har faktiskt begynt vårpussen for fullt det er vår i luften. Bjørn Redigert 24.Desember.2006 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Ubåtfender Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 Ønsker mine kjære "kollegaer" her inn på baatplassen.no en riktig god jul og ønske om fred i alle hjem. Ser fram til de neste mnd frammover som bare blir lysere og lyser, fullspekket med båtmekk og gnikk Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Espen Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 God jul til dere alle Sitér dette innlegget Link to post
bjaas Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 God jul fra Palmekysten! - Varmeste julaften jeg har opplevd siden det året jeg feiret i Tel Aviv. Men jeg savner ikke snøen! Bjaas Sitér dette innlegget - ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn Link to post
M/B Mali Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 Jeg vil ønske alle her på Baatplassen en Riktig god jul og et godt Nyttår. Nå er det bare å se fremover mot båtsesongen og lysere tider. Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 Nå er treet vaska og gulvet pynta, og endelig begynner julefreden å senke seg over kroppen. God jul til alle Båtplassens medlemmer Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
carmencita Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 God jul fra Carmencita også. Snart sommer igjen Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 En riktig god og fredlig jul ønskes til alle båtvenner på Baatplassen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.