ford Svart 24.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2005 god jul Sitér dette innlegget Link to post
VindiHaaret Svart 24.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2005 GOD JUL OG GODT NYTT ÅR TIL ALLE PÅ BAATPLASSEN! mvh Sitér dette innlegget VindiHaaret Link to post
giver Svart 25.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2005 Vel overstått Nå er det 1. dag jul: Husk å få opp flagget i heimen. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 25.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2005 Ønsker alle en riktig god jul. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 (redigert) På tide å dra opp denne ogjen... GOD JUL OG GODT NYTT ÅR TIL ALLE PÅ BAATPLASSEN! mvh Marwin Redigert 17.Desember.2006 av Marwin (see edit history) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
skrotrot Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 God Jul Å nå snur sola!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 Har noen allerede startet med julepyntingen inne i båten? Jeg har tenkt å vente et par dager til selv om den ligger godt forankret på land... Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 God jul til alle Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 (redigert) Hold an kjetting, ankeret først! Det er 7 dager til jul folkens.... Tråden ble startet 22/12.05..... Kan ikke vi vente til 22 i år og? har gått mellom rema pallene med julekaker og jusesnop siden oktober....... hadde vært kjekt om vi drøyet litt her. Eller? Kan kanskje legge inn god sommer med det samme? Redigert 17.Desember.2006 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 GOD JUL! Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Careka Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 God Jul alle. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Frivakten Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 Her noen som ikke lar julepynting av båt overlates til tilfeldighetene. Hvor? I USA selvfølgelig. Newport Beach. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
roaldbj Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 Jeg har sett dette atskillige ganger at båteiere både i USA og deler av Europa har atskillig mer aktivitet knyttet til juledekorasjoner i båten i forhold til i Norge. Jeg tror jeg har til gode å se at5 noen pynter båten i Norge tilsvarende til jul - mens pynting av boligen kan ta helt av..... Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 Hadde hatt glede av å pynte Astor med signalflagg til St. Hans. Noen som vet hvor man får kjøpt et slikt sett som henger sammen som en flaggparade? God jul til alle kjente her på Baatplassen. Vi sees på sjøen ved påsketider! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
OT-flyktning Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 Jeg mener du må ordne det selv, og det er ikke fritt frem med rekkefølgen. Men jeg husker ikke hvor jeg leste det. Forøvrig: Nei, jeg synes ikke vi skal lage ny tråd for julehilsninger hvert år. Jeg sier nå: God jul og godt nytt år!!! (og så røper jeg ikke for hvilket år det gjelder ) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 Jeg kan ikke se det vesentlige argumentet for å sette en ny tråd for hver jul eller hvert nytt år. Dette vil fort kunne utvikle seg til et system med å sette en ny tråd for hvet tema hvert år - og da blir det vanskelig å følge drøftingen innen et tråd-tema. Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 Dette er sikkert ikke noen veldig interessant eller informativ tråd å lese gjennom i ettertid, nei. Men jeg henger meg likevel på, jeg......og ønsker alle en riktig god jul Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 Jeg har sagt God Jul. For ett år siden. Men en god ting kan ikke gjentas for ofte. God Jul og Mari Christiansen Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Hans-Petter Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 God Jul til dere alle Sitér dette innlegget Link to post
fiskern Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 God jul og godt nyttår til alle båtvenner der ute i dette langstrakte landet. Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 God jul båtvenner!!! Sitér dette innlegget Link to post
Geirh Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 God jul og Godt nytt år til alle båtfolk Sitér dette innlegget Link to post
Jan Rune Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 GOD JUL! Ja jentene var flotte på 70-tallet du, spesielt fram mot juletider......... Hilsen en som feier sin 30 års bryllupsdag like før jul Sitér dette innlegget Jan Rune Link to post
Tommy R Svart 17.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2006 Ha ein GOD JUL & GODT NYTT ÅR Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 18.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2006 Ha en riktig God Jul alle BP brukere! Her er litt julerødt.. Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.