Haber Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 (redigert) God Jul til samtlige medlemmer og gjester på Båtplassen!! Mvh Haber Redigert 24.Desember.2006 av Haber (see edit history) Sitér dette innlegget 'A Sailor's Joys Are as Simple as a Child's' - Bernard Moitessier "Jag behöver inte ståhöjd när jag sover, och när jag är vaken seglar jag..." PeterK Link to post
yevensen Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 (redigert) Nå er vi ferdig med å spise grøt, og ribba er i ovnen. Benytter pausen til å ønske alle på båtplassen en riktig god jul. Redigert 24.Desember.2006 av yevensen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 ....og ribba er i ovnen. Sikkert et fint alternativ med ribbe, men nå sprer det seg en liflig duft av pinnekjøtt i heimen. Sammen med svinemår, potet, kålrabistappe og surkål er DETTE duften av jul. God jul ! Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
M/B Shanty Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 (redigert) Julehilsen fra Shanty!! Legger ved ett bilde tatt i dag. som dere ser er vinteren hard her i Kvinesdal! God Jul og Grått nytt hår! Godt nytt år! Redigert 24.Desember.2006 av M/B Shanty (see edit history) Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Faxen Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 God Jul til alle venner og (u)kjente på Baatplassen. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
lassal Svart 24.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2006 God jul og godt nyttår til alle på Båtplassen fra Lørenskog.. :D Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 25.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2006 Håper alle her på `plassen hadde en så fin dag som det var mulighet for i går, og at romjul følger i samme spor! Familien vikers hadde en fredfylt jul i selskap med bestemor, søster og svoger med 2 barn og oss fire. Dagen startet på kirkegården hos min far som gikk bort i mars, med tenning av lys, sang og den tradisjonelle trampingen i bakken av barna med ønske om en God Jul også for ham. Deretter bar det hjem til ribbe, medister og pølse - surkål, erter og gulrot og selvfølgelig riskrem til dessert. Etter middag var det synlig tegn på overflod - virkeliggjort av 200 pakker, som det tok nærmere 3,5 timer å åpne (vi åpner bare to av gangen, slik at alle kan få muligheten til å se hva den enkelte får og fra hvem). Vareopptellingen for min del ble Tom Clancy, aftershave, telysvaser laget i barnehagen av min datter, tallerkner og glass til service og endel gavekort. Til "Agnes IV" og megselv ble det - askebeger, vind/vanntett seilerdress, gavekort på 5 meter 90mmx10mm mahogny , scrabble, 2 store sett med oljemalingsutstyr (kunst-typen), kassegitar og en stor pakke med koster, skraper og ruller etc... (grovtypen til båten). Alt i alt en flott dag med andre ord. Skien hadde forøvrig 4 grader pluss, lett overskyet og høy luftfuktighet. Datteren på fire nektet på at det var julaften i dag morges..hun kikket ut vinduet og sa: "det er ikke det, for det er ikke snø ute!......nemlig!". Greit for båten og meg, men tross alt litt kjedelig for barna... Håper dere alle får en fin romjulstid - husk vi er aldri for gamle for julebukktradisjonen.. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.