sirtroen Startet 17.September.2023 Link til dette innlegget Startet 17.September.2023 Hei jeg har en Honda BF50 2006 som har vanskelig for å starte når den er kald. Får start med startgass. Når den er varm går den fint. Den har ikke choke, men såkalt «bystarter» (har også sett det blitt kalt enricher og e-choke). Jeg prøvde å ta ut denne, og da delte den seg i to slik at nåla som skal stoppe ekstra bensintilførsel stod igjen i hullet. Fikk denne ut etterpå. Dette forklarer selvfølgelig hvorfor motoren var vanskelig å starte kald. Har funnet noen eksemplarer på eBay av ny bystarter fra USA. Lokal forhandler svarer ikke på mail. Dvs jeg har ikke fått tak i ny. Prøvde å sette en gummipropp over hullet hvor bystarteren skal stå, men motoren startet ikke da heller. Burde den ikke gjøre det? Hva annet kan være feil? Hvis bensintilførsel er blokkert, har jeg andre muligheter enn å ta av forgasser? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.