CatoEger Startet 18.September.2023 Link til dette innlegget Startet 18.September.2023 Brukes juksamaskin til ørret fiske eller annen ferskvann fisk? Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 18.September.2023 Link til dette innlegget Svart 18.September.2023 CatoEger skrev for 3 timer siden: Brukes juksamaskin til ørret fiske eller annen ferskvann fisk? Svaret på det spørsmålet er vel kort og godt «nei». Jeg har fisket i snart 40 år, og klarer ikke med all tilgjengelig fantasi og finne et bruksområde for en juksamaskin i ferskvann. Sitér dette innlegget Link to post
CatoEger Svart 18.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2023 15 minutes ago, TåT said: Svaret på det spørsmålet er vel kort og godt «nei». Jeg har fisket i snart 40 år, og klarer ikke med all tilgjengelig fantasi og finne et bruksområde for en juksamaskin i ferskvann. Takk! 😆 Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 18.September.2023 Link til dette innlegget Svart 18.September.2023 TåT skrev 1 time siden: Svaret på det spørsmålet er vel kort og godt «nei». Jeg har fisket i snart 40 år, og klarer ikke med all tilgjengelig fantasi og finne et bruksområde for en juksamaskin i ferskvann. Juksa maskin i kombinasjon med downrigg etter storørreten eller gjedda er skikkeligt latmannsfiske da Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.