Jump to content

Utstyr til 1986 Kmv With Vital 20


Dartman

Recommended Posts

Ligger noen brosjyrer her, kanskje du kan finne noe der? https://baatplassen.no/i/topic/24932-withkmv/

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

Ja, da er det DC-modellen jeg har. Jeg så noen på en annen post fant portapotty som passer. Noen som har tips til kokeapparat som passer der det opprinnelige har stått? Ev. Hva som var det opprinnelige? 
Skulle også hatt en oversikt over bryterpanelet da jeg ikke skjønner helt hva de alle er til, samt en knapp jeg ikke skjønner hva gjør :smiley:image.jpg.4c410ea9efa4e53344ff7b8d4e51170e.jpg

Link to post
Share on other sites

Janoho skrev for 16 timer siden:

Vi hadde en sånn for veldig lenge siden, mener å huske at det stod et bluss, altså 1 kokeplate origo rødsprit apparat i den. Det hadde jeg ikke brydd meg om å bruke penger på, finnes noen gassbluss med engangsflasker for noen hundrelapper som gjør jobben billigere og tryggere👍

Tenker noe enkelt med gasspatron skal kunne holde til mitt bruk, ja. Ev. finne en brukt Origo og montere et gassbluss i den. 

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Noen som vet om regnvann blir drenert fra dørk og ned i kjøl? Har en kalesje som ikke er helt tett og må også vaske dørken etter at den sto en stund ved forrige eier. Greit å vite om jeg må stå parat med en pose med håndklær for å tørke opp søl i cabin 😊

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...