Jossi Bloch Startet 22.September.2023 Link til dette innlegget Startet 22.September.2023 Hej Yanmar kendere, Jeg er usikker på om min motor er en Yanmar 4LH eller en 4LHA, - kan nogen forklare forskellen ? Undskyld mit danske sprog ;-) ... men kan bare dansk ! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.September.2023 Link til dette innlegget Svart 22.September.2023 Hei, det er samme maskinen, men LHA er skrudd sammen på andre siden av jordkloden (A står for America) Velkommen på forumet Sitér dette innlegget Link to post
El barco de Sol Svart 22.September.2023 Link til dette innlegget Svart 22.September.2023 Jeg holder LH framfor LHA. På LHA må du skifte zink som beskytter motoren. Ikke på LH. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 22.September.2023 Link til dette innlegget Svart 22.September.2023 På 4lh dte er det ikke zink, så da går det an å finne ut hvilken motor.🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.