Gracel Startet 24.September.2023 Link til dette innlegget Startet 24.September.2023 Hej, jag funderar allvarligt på att köpa en 770 Holiday, men taket lossnar från badrummet. Jag har inte sett båten fysiskt än eftersom den är långt ifrån där jag bor, så kan du förklara för mig varför det är så, och om någon har lyckats ändra denna design. Tack på förhand. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 24.September.2023 Link til dette innlegget Svart 24.September.2023 Det kan være så enkelt at skruene er tæret av. hvis pynteproppen er kvar/ eller er borte så er det 98% at det er slik. Mener Marex brukte slike skruer og pyntepropper. Be om et bilde. Er det bare det som er galt, løp og kjøp. En bra båt Hvor stor er motor og merke alder. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
mag-la Svart 24.September.2023 Link til dette innlegget Svart 24.September.2023 Marex 770 Holiday 1985 modell som jeg hadde, og andre jeg har sett, hadde lav takhøyde på toalettrommet, og taket på det lille rommet var derfor laget som et lokk til å heve, med hengsler på en side. Hvis hengslene mangler eller er dårlige, vil ‘’taket’’ være løst og fungere dårlig. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 24.September.2023 Link til dette innlegget Svart 24.September.2023 Dette lokket er ikke hele taket mulig jeg husker feil mener. det var litt Skai i taket ogaå Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Worry II Svart 24.September.2023 Link til dette innlegget Svart 24.September.2023 Jeg tror på en måte at taket på badet i en 770 Holiday er en av de mindre utfordringene du vil møte på om resten av båten er i god stand, så er det bare å kjøpe. Bare ikke en med TAMD30. Den får du ikke så mye deler til lenger. Men, topp båt ! Hadde en slik i 7 år. Velkommen på forumet. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 25.September.2023 Link til dette innlegget Svart 25.September.2023 Gracel skrev for 22 timer siden: Hej, jag funderar allvarligt på att köpa en 770 Holiday Og vekk var'n. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Worry II Svart 25.September.2023 Link til dette innlegget Svart 25.September.2023 Roger jo skrev 43 minutter siden: Og vekk var'n. Mann eller dame, tror du ? Sitér dette innlegget Link to post
Gracel Svart 25.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.September.2023 Tack alla. Jag tror att en del av det jag menade försvann i översättningen (jag är engelsk 😜) Jag tror att det kan vara en affär att ha upp taket för att använda badrummet och eftersom jag vill att det ska kryssa Medelhavet kan det vara för långsamt. Så motvilligt kanske jag måste gå därifrån. Jag är verkligen ledsen för det är en vacker båt. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 26.September.2023 Link til dette innlegget Svart 26.September.2023 Krysse Middelhavet med en Marex 770 Holiday? Var ikke det en smule optimistisk? Jeg ville heller gått for en seilbåt til dette formålet. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Gracel Svart 26.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2023 Åh nej, jag är inte så äventyrlig eller galen. Jag bor i Spanien och vi letar efter en båt vi kan ha helger i. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.