Ytterstad Startet 28.September.2023 Link til dette innlegget Startet 28.September.2023 Noen som kjenner til om gjengepartiet på en norsk flaske tilsvarer flasker fra Campingaz som man får i utlandet? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 28.September.2023 Link til dette innlegget Svart 28.September.2023 Ytterstad skrev 45 minutter siden: Noen som kjenner til om gjengepartiet på en norsk Den gangen jeg dreiv og krota med de blå så var det samme gjengene i Norge og Danmark mener det var 3/8 BSP. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Lazyjack Svart 28.September.2023 Link til dette innlegget Svart 28.September.2023 Roger jo skrev 11 minutter siden: Den gangen jeg dreiv og krota med de blå så var det samme gjengene i Norge og Danmark mener det var 3/8 BSB. Mener du kanskje BSP - British Standard Pipe? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 28.September.2023 Link til dette innlegget Svart 28.September.2023 Lazyjack skrev 5 minutter siden: Mener du kanskje BSP Selvsagt Takk Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Ytterstad Svart 1.Oktober.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2023 Da fikk jeg testet selv og de to ulike flaskene hadde ikke samme type gjenger... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.