Racccon Startet 1.Oktober.2023 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2023 Hei godtfolk. Jeg har en navman trackfish 6600 som jeg kunne tenke meg å bytte ut. Det lureste er vel å trekke om ny føler og hele pakka? Jeg regner med at det har skjedd ting på svingerfronten også, det er ikke bare hjernen som teller her.. Er det noen nyere hjerner som er kompatible med svingeren til en navman? Er det mye "pes" å legge opp en ny føler? Askeladden 635 wa Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 2.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2023 Det loddet har vel en ganske standard 50kHz/200kHz svinger, så den kan godt fungere med et nyere lodd med samme frekvenser: Her er en lignende sak: https://baatplassen.no/i/topic/171902-ekkoloddsvinger-brukt-på-koden-lodd-kan-annet-lodd-kobles-på/ Sitér dette innlegget Link to post
Musikeren Svart 4.November.2024 Link til dette innlegget Svart 4.November.2024 Hei. Har du fortsatt Navman 6600? Min gikk i dørken og i svart. Er interessert i å kjøpe en brukt og gjøre det enkelt. Vil du selge din? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.